Netflix wprowadza tańszy abonament z reklamami. Na razie nie w Polsce
Netflix ogłosił, że od listopada wprowadzi tańsze pakiety dla subskrybentów, w których podczas oglądania filmu lub serialu będą emitowane reklamy. Usługa dostępna będzie w 12 państwach - Polski nie ma na tej liście.
Netflix ujawnił, ile kosztować będzie tańszy abonament, określany jako "Podstawowy z reklamami". Subskrybenci w Stanach Zjednoczonych będą usieli zapłacić 6,99 dolarów za miesięczny dostęp po do serwisu.
Dotychczasowy pakiet podstawowy kosztuje 9,99 dolarów miesięcznie.
Co się zmieni? Jeśli wybierzemy wersję "Podstawową z reklamami" będziemy mieli dostęp do tych samych treści. Jedyną różnicą będą reklamy, które Netflix emitował będzie przed emisją lub w trakcie seansu wybranej produkcji. Platforma zastrzega, że w trakcie godziny seansu subskrybentowi wyświetli się 4-5 minut reklam. Każda z przerw reklamowych będzie trwała nie dłużej niż 30 sekund.