Dopiero wzięła ślub, a już takie nowiny. Prezenterka nie zwalnia tempa

W sieci zrobiło się niemałe poruszenie. To wszystko za sprawą nowego projektu Katarzyny Cichopek, która - jak się okazuje - nie zamierza długo odpoczywać po zawarciu związku małżeńskiego. Polska prezenterka i aktorka ogłosiła właśnie swój nowy biznes. Nie wszyscy są nim zachwyceni...

Katarzyna Cichopek ma nowy biznes! Co to takiego?

Okazuje się, że Katarzyna Cichopek wystartowała ze swoją nową marką. Celebrytka wcześniej wypuściła już biżuterię i autorskie perfumy, a teraz przyszedł czas na... środki czystości. Polska prezenterka zaprezentowała w swoich social mediach zupełnie nowe płyny do sprzątania premium, które bazują na - jak mówią producenci - wyjątkowej technologii.

"Nowoczesne, naturalne i probiotyczne środki, które pomagają tworzyć zdrowe środowisko bakteryjne w Twoim domu. Używając naszych produktów, dbasz nie tylko o czystość, ale również o zdrowie swoje, swojej rodziny i domowych czworonogów" - brzmi zapowiedź produktów.

Reklama

Na pewno wielu fanów Kasi Cichopek skusiłoby się na reklamowane przez nią środki czystości, jednak dostrzegli oni jeden szczegół, który bardzo ich zaskoczył. Chodzi o cenę produktów! Przykładowo: za płyn do naczyń trzeba zapłacić 89zł, a płyn do mycia podłóg 85zł. 

"Nie należę do osób biednych, ale te ceny to przesada! Za płyn do naczyń w dobie zmywarki 89 zł? Za tą cenę panie mają pół kilo kostek dobrej firmy ... to chyba, że pani płyny same myją i sprzątają, to kupię cały karton!" - napisała jedna z osób.

Warto zaznaczyć, że do kosztów środków czystości trzeba jeszcze doliczyć koszty przesyłki, która jest darmowa dopiero od 220zł. Czy mimo wszystko nowa marka Kasi Cichopek odniesie sukces ze względu na swój oryginalny skład produktów? 

Zobacz też: Serialowy rozkład jazdy! Wiemy, co czeka nas na BNP Paribas Warsaw SerialCon

swiatseriali
Dowiedz się więcej na temat: Katarzyna Cichopek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL