Barbara Kurdej-Szatan znika z reklam sieci telefonii komórkowej Play
Barbara Kurdej-Szatan nie pojawi się w nowej kampanii reklamowej sieci telefonii komórkowej Play - wynika z informacji portalu Wirtualne Media.
W piątek rozpoczyna się kampania reklamowa, promująca połączoną ofertę Play i UPC. Ma to być największa od co najmniej 10 lat kampania reklamowa tego operatora - wynika ze słów Artura Dominiaka, dyrektora departamentu usług dla domu Play.
W nowych spotach reklamowych zabraknie jednak Barbary-Kurdej Szatan, która w reklamach sieci wcielała się w sprzedawczynię od 2013 roku.
Według informacji portalu Wirtualne Media w nowej kampanii reklamowej Play zobaczymy Magdalenę Cielecką i Kubę Wojewódzkiego. Aktorka pojawi się reklamach skierowanych do klientów indywidulanych, z kolei dziennikarz wystąpi w spotach dla klienta biznesowego.
Barbara Kurdej-Szatan zniknęła z reklam Play parę miesięcy temu. Najpierw stopniowo ograniczano jej obecność w spotach, ostatecznie zupełnie z nich zniknęła.
Powodem odsunięcia aktorki z był jej wpis w mediach społecznościowych, w którym w wulgarny sposób skrytykowała Straż Graniczną za działania prowadzone na polsko-białoruskiej granicy. Mimo iż Play przyznał, że otrzymywał wiele skarg od klientów na reklamy z jej udziałem, nigdy nie ogłosił zakończenia współpracy z Kurdej-Szatan. Aktorka także powstrzymywała się od komentarzy w tej sprawie.