Barbara Kurdej-Szatan znika z reklam sieci telefonii komórkowej Play

Barbara Kurdej-Szatan nie pojawi się w nowej kampanii reklamowej sieci telefonii komórkowej Play - wynika z informacji portalu Wirtualne Media.

W piątek rozpoczyna się kampania reklamowa, promująca połączoną ofertę Play i UPC. Ma to być największa od co najmniej 10 lat kampania reklamowa tego operatora - wynika ze słów Artura Dominiaka, dyrektora departamentu usług dla domu Play.

W nowych spotach reklamowych zabraknie jednak Barbary-Kurdej Szatan, która w reklamach sieci wcielała się w sprzedawczynię od 2013 roku.

Według informacji portalu Wirtualne Media w nowej kampanii reklamowej Play zobaczymy Magdalenę Cielecką i Kubę Wojewódzkiego. Aktorka pojawi się reklamach skierowanych do klientów indywidulanych, z kolei dziennikarz wystąpi w spotach dla klienta biznesowego.

Reklama

Barbara Kurdej-Szatan: To jej koniec współpracy z Playem

Barbara Kurdej-Szatan zniknęła z reklam Play parę miesięcy temu. Najpierw stopniowo ograniczano jej obecność w spotach, ostatecznie zupełnie z nich zniknęła.

Powodem odsunięcia aktorki z był jej wpis w mediach społecznościowych, w którym w wulgarny sposób skrytykowała Straż Graniczną za działania prowadzone na polsko-białoruskiej granicy. Mimo iż Play przyznał, że otrzymywał wiele skarg od klientów na reklamy z jej udziałem, nigdy nie ogłosił zakończenia współpracy z Kurdej-Szatan. Aktorka także powstrzymywała się od komentarzy w tej sprawie.

Mimo iż Barbara Kurdej-Szatan nie pojawiała się już w reklamach sieci Play, widzowie wciąż mogli oglądać jej ekranowego partnera Macieja Jagodzińskiego. Według portalu Wirtualne Media w nowej kampanii reklamowej mężczyzna się już nie pojawi.

swiatseriali
Dowiedz się więcej na temat: Barbara Kurdej-Szatan
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy