Squid Game
Ocena
serialu
7,9
Dobry
Ocen: 70
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

"Squid Game: Wyzwanie" najchętniej oglądaną produkcją odcinkową na Netfliksie

Od środy 29 listopada na platformie streamingowej Netflix można obejrzeć kolejne cztery odcinki reality-show "Squid Game: Wyzwanie". Pierwsze pięć odcinków tego programu zainspirowanego głośnym południowokoreańskim serialem "Squid Game" zadebiutowało tydzień wcześniej. Produkcja w minionym tygodniu nie miała żadnej konkurencji wśród anglojęzycznych produkcji w odcinkach, bezapelacyjnie zostając liderem. Program na całym świecie oglądany był przez blisko 86 milionów godzin i zanotował ponad 20 milionów wyświetleń.

Kontrowersyjne reality-show "Squid Game: Wyzwanie" śledzi losy 456 uczestników, którzy walczą o główną wygraną w wysokości 4,56 miliona dolarów. Zwycięzca może być tylko jeden, a wyłoni go seria zadań inspirowanych dziecięcymi zabawami. Większość to zabawy znane już z serialu "Squid Game", ale wśród nich są też niespodzianki. Uczestnicy musieli zagrać m.in. w popularne "statki".

"Squid Game: Wyzwanie" najpopularniejszą produkcją odcinkową na Netfliksie

Pięć dni emisji wystarczyło, by "Squid Game: Wyzwanie" został najpopularniejszą odcinkową produkcją anglojęzyczną w okresie od 20 do 26 listopada. Żadna nieanglojęzyczna produkcja odcinkowa także nie zdołała zbliżyć się do wyniku tego programu.

Reklama

Drugi w zestawieniu jest szósty sezon serialu "The Crown" z niecałymi 30 milionami godzin i 9 milionami wyświetleń. W pierwszej trójce produkcji anglojęzycznych znalazł się jeszcze pierwszy sezon programu "Uliczka CoComelon". Ten oglądany był przez 13 milionów godzin.

Popularność "Squid Game: Wyzwanie" sprawiła, że na listę najchętniej oglądanych seriali nieanglojęzycznych powrócił "Squid Game", który zanotował ponad 13 milionów godzin i milion 600 tysięcy wyświetleń. Z tym wynikiem uplasował się na szóstym miejscu zestawienia.

Z równie dużego sukcesu mogą cieszyć się twórcy animowanego filmu "Leo", którego bohaterom głosów użyczyli m.in. Adam Sandler, Bill Burr, Jason Alexander i Cecily Strong. W ciągu sześciu dni od premiery zanotował aż 34 miliony 600 tysięcy wyświetleń, co wywindowało go na pierwsze miejsce wśród anglojęzycznych filmów. To zarazem najlepszy debiut dla animowanego filmu Netfliksa w historii.

"Squid Game: Wyzwanie" to pierwsza oryginalna produkcja Netfliksa, której emisja podzielona została na trzy części. Finałowy, dziesiąty odcinek programu, pokazany zostanie 6 grudnia.

Czytaj więcej: Reality show dla fanów "Squid Game". Do wygrania... 4,56 milionów dolarów!

PAP life
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy