Reality show dla fanów "Squid Game". Do wygrania... 4,56 milionów dolarów!
W oczekiwaniu na drugi sezon serialu "Squid Game" Netfix przygotował dla fanów południowokoreańskiej produkcji nie lada gratkę. 22 listopada w ofercie platformy pojawi się reality show "Squid Game: Wyzwanie”. W programie weźmie udział 456 graczy, którzy powalczą o nagrodę w wysokości 4,56 milionów dolarów. Odpowiedzialna w Netfliksie za formaty telewizyjne Bela Bajaria zapowiada, że będzie to największe reality show w historii.
Wybrani uczestnicy programu wezmą udział w serii zadań zainspirowanych tymi znanymi z serialu, a także spróbują swoich sił w zupełnie nowych, które przetestują ich charaktery, obrane przez nich strategie i zawiązane w trakcie programu sojusze.
W reality show "Squid Game: Wyzwanie" weźmie udział 456 graczy, którzy powalczą o nagrodę w wysokości 4,56 mln dolarów. Rywalizując w zadaniach inspirowanych oryginalnym serialem (i nie tylko), podczas których gracze będą odpadać jeden po drugim, uczestnicy zweryfikują swoje strategie, sojusze oraz siłę charakteru.
"Serial "Squid Game" podbił cały świat dzięki porywającej historii i niezapomnianej scenerii. Jesteśmy wdzięczni za wsparcie jego reżysera w planowanej przez nas zamianie jego fikcyjnego świata w rzeczywistość w postaci ogromnych zawodów będących też eksperymentem społecznym. Fani serialu zostaną zabrani w fascynującą i nieprzewidywalną podróż razem z 456 zawodnikami z całego świata próbującymi odnaleźć się w konkurencjach. Konkurencjach pełnych napięcia, zwrotów akcji i z największą w historii nagrodą czekającą na zwycięzcę" - zapewnia odpowiedzialny za programy reality i dokumenty na Netfliksie - Brandon Riegg.
Serial "Squid Game" opowiada o losach śmiałków, którzy postanowili wziąć udział w grze, mającej zmienić ich życie. Ogromna, bo licząca ponad 450 osób grupa uczestników, borykających się z problemami finansowymi, zostaje wywieziona na wyspę, by tam zawalczyć o nagrodę główną i zmienić swoje życie. Areną zmagań jest pokaźnych rozmiarów, tajny kompleks, w którym odbywają się zawody, czyli seria gier dla dzieci. Stawka jest ogromna - dzięki zwycięstwu wszelkie problemy uczestnika mogą bezpowrotnie zniknąć.
Pierwszy sezon "Squid Game" okazał się hitem Netfliksa. W pierwszy miesiąc od premiery zaliczył wynik ponad 1,65 miliarda godzin odtwarzania, co czyni go numerem jeden w historii platformy.
Sukces serialu zaskoczył nawet szefów Netflixa. Minyoung Kim, zastępczyni prezesa koreańskiego oddziału Netflixa, powiedziała w wywiadzie dla CNN, że "serial przerósł nawet nasze najśmielsze oczekiwania".
Nie dziwi więc decyzja o realizacji drugiego sezonu, którzy widzowie zobaczą pod koniec 2024 lub początku 2025 roku. Nowe odcinki mają być naturalną kontynuacją tego, co działo się w pierwszym sezonie.