"Squid Game": Netflix przygotowuje reality-show na podstawie serialu
Największą wygraną w historii telewizji zgarnie zwycięzca przygotowywanego przez platformę streamingową Netflix programu typu reality-show, zatytułowanego "Squid Game: The Challenge". Zasady programu oparte zostaną na tych znanych z południowokoreańskiego hitu - serialu "Squid Game".
Jak informuje portal "Variety", o powstaniu programu typu reality-show, zainspirowanego serialem "Squid Game", poinformowała we wtorek, 14 czerwca, odpowiedzialna w Netfliksie za formaty telewizyjne - Bela Bajaria w kanadyjskim mieście Banff, gdzie odbywa się Banff World Media Festival.
Według słów Bajarii, program "Squid Game: The Challenge" będzie największym show w historii. Wystąpi w nim 456 zawodników, którzy będą walczyć o wygraną w wysokości 4,56 miliona dolarów. Do planowanego na dziesięć odcinków programu można się zgłosić za pośrednictwem strony SquidGameCasting.com.
Aktualnie reality-show jest w fazie castingów. Jego uczestnikiem może zostać każdy, a póki co jedynym warunkiem występu jest znajomość języka angielskiego.
Wybrani uczestnicy programu wezmą udział w serii zadań zainspirowanych tymi znanymi z serialu, a także spróbują swoich sił w zupełnie nowych, które przetestują ich charaktery, obrane przez nich strategie i zawiązane w trakcie programu sojusze.
"Serial "Squid Game" podbił cały świat dzięki porywającej historii i niezapomnianej scenerii. Jesteśmy wdzięczni za wsparcie jego reżysera w planowanej przez nas zamianie jego fikcyjnego świata w rzeczywistość w postaci ogromnych zawodów będących też eksperymentem społecznym. Fani serialu zostaną zabrani w fascynującą i nieprzewidywalną podróż razem z 456 zawodnikami z całego świata próbującymi odnaleźć się w konkurencjach. Konkurencjach pełnych napięcia, zwrotów akcji i z największą w historii nagrodą czekającą na zwycięzcę" - zapewnia odpowiedzialny za programy reality i dokumenty na Netfliksie - Brandon Riegg.
Tymczasem platforma streamingowa Netflix właśnie oficjalnie zapowiedziała powstanie drugiego sezonu swojego najbardziej popularnego serialu, południowokoreańskiego "Squid Game".
Wiadomość o tej decyzji podano w mediach społecznościowych, a ogłoszeniu towarzyszył krótki teaser drugiego sezonu.
Powstanie drugiego sezonu "Squid Game" nie jest zaskoczeniem. Według danych podawanych przez Netflix w ciągu pierwszych 12 dni od premiery serial ten obejrzało ponad 100 milionów osób.