Reklama

Na dobre i na złe

Ocena
serialu
9,8
Super
Ocen: 82371
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

"Na dobre i na złe": Alicja Bachleda-Curuś jako Kopciuszek

Pochodząca z Krakowa aktorka Alicja Bachleda-Curuś, czyli niezapomniana Ania Bochenek z "Na dobre i na złe", wcieliła się w rolę Kopciuszka w spocie, który promować będzie stolicę Małopolski w Polsce i za granicą. Błękitną suknię, w której gwiazda wystąpiła na planie tej produkcji będzie można wylicytować podczas tegorocznego finału WOŚP.



Reklama

Fabuła nowego spotu promocyjnego Krakowa wykorzystuje najbardziej charakterystyczny fragment baśni o Kopciuszku, bal - razem z drogą na przyjęcie oraz słynną sceną ucieczki i gubienia pantofelka. Scenerią dla bajkowych wydarzeń stają się kolejno: Dunajec i Pieniny (droga Kopciuszka na bal), Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (sceny balowe), Zamek w Pieskowej Skale (ucieczka z balu) i Rynek Główny w Krakowie (ponowne spotkanie z księciem).

Jak podkreślają autorzy spotu, bajka o Kopciuszku była jedynie inspiracją dla scenarzystów filmu promocyjnego. Dlatego też krakowski Kopciuszek nie jedzie na bal karocą, ale płynie łodzią, a akcja spotu rozgrywa się zimową porą (jest to nawiązanie do innej znanej baśni - "Królowa Śniegu").

W postać Kopciuszka wcieliła się sławna, pochodząca z Krakowa aktorka Alicja Bachleda-Curuś. "To dla mnie przede wszystkim przygoda - koncepcja nawiązania do opowieści o Kopciuszku wydała mi się bardzo ciekawa, tym bardziej, że Kraków jest bez wątpienia miastem 'bajkowym'. Nie da się też ukryć, że każda z nas będąc dziewczynką choć przez chwilę marzyła o tym, żeby być księżniczką" - wyjawiła gwiazda.

Przy produkcji spotu wykorzystane zostały tzw. obiektywy anamorfotyczne - pozwalające na stworzenie wrażenia "bajkowości obrazu". Materiał zapisywano na taśmie negatywnej (a nie na nośniku cyfrowym), co nadało spotowi prawdziwie filmowy charakter. Całości dopełnia specyficzna stylistyka i dynamika spotu, które zbliżają go do trailera filmowego. Ważna jest również ścieżka dźwiękowa - oryginalny fragment "Bajki" Stanisława Moniuszki.

Hasło przewodnie kampanii to "Kraków - come and find your story" (Kraków - przyjedź i znajdź swoją historię). Filmik z udziałem sławnej aktorki będzie można oglądać w okresie świątecznym na kanałach telewizji TVN. W przyszłym roku spot ma się również pojawić w jednej z czołowych, zagranicznych stacji telewizyjnych obejmującej swoim zasięgiem: Europę, USA, Bliski Wschód, Azję oraz Afrykę.

Prezydent Krakowa Jacek Majchrowski zdecydował, że błękitna balowa suknia, w której Alicja Bachleda-Curuś wystąpiła w spocie promującym miasto zostanie wystawiona na aukcji w ramach tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. "Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy od lat pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom, nie wyobrażam sobie, żeby Kraków nie brał udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu" - ocenił prezydent.


swiatseriali/PAP

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Na dobre i na złe | Alicja Bachleda-Curuś

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL