Wygodne życie u boku męża czy robienie kariery? Żony Warszawy odpowiadają
W niedzielny poranek w "halo tu polsat" gośćmi były uczestniczki programu "The Real Housewives. Żony Warszawy" - Anita Kuś-Munsanje, Magda Pyć-Leszczuk oraz Anna Szubierajska. Panie opowiedziały o ostatnio popularnym trendzie "soft girl". Jedna z wypowiedzi mogła zaskoczyć widzów.
"The Real Housewives" to światowy fenomen, który zapoczątkował serię najbardziej emocjonujących formatów typu reality w historii. Nic dziwnego, że w 2023 roku został wyemitowany także polski odpowiednik. " 'The Real Housewives. Żony Warszawy' to jednak program nie o pieniądzach, lecz przede wszystkim o relacjach, tych między silnymi kobietami, ale też o relacjach rodzinnych czy wyzwaniach, z jakimi kobiety muszą mierzyć się w twardym świecie biznesu" - podkreśla producent produkcji. "Myślę, że udało nam się stworzyć program, jakiego w polskiej telewizji jeszcze nie było".
Trzy uczestniczki polskiej edycji pojawiły się w niedzielny poranek na kanapie "halo tu polsat". Bizneswoman zakochana w modzie, która wraz z mężem prowadzi największą klinikę medycyny estetycznej w Dublinie - Anita Kuś-Munsanje, właścicielka warszawskiej agencji reklamowej i autorka książki i projektu "Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" - Magda Pyć-Leszczuk oraz właścicielka luksusowego hotelu Mazurski Raj w Rucianem-Nidzie - Anna Szubierajska.
W rozmowie z Agnieszką Hyży i Maciejem Rockiem panie opowiedziały o trendzie soft girl, a także roli kobiety oraz żony.
Czy jest trend soft girl, który w ostatnim czasie zyskuje popularność?
"To odejście od kultury girl boss, którą obserwowaliśmy w ciągu ostatnich lat i według której należy odnieść sukces w każdej dziedzinie życia" - wyjaśnia badaczka Johanna Göransson w rozmowie z "BBC".
Soft girl to kobiety, które decydują się porzucić rozwój wielkiej kariery na rzecz zajmowania się domem i rodziną. Z reguły skupiają się też na samorozwoju i przyjemnościach. Trend zakłada, że to mężczyzna jest odpowiedzialny za zarabianie pieniędzy i prowadzenie biznesu.
Co o trendzie sądzą Żony Warszawy, odnoszące sukcesy kobiety biznesu?
"Soft girl to jest taki vibe pełnoetatowej żony swojego męża. Skupiamy się na wellness, skupiamy się na samej sobie i skupiamy się na tym, żeby nie chodzić do pracy - czyli mąż zajmuje się biznesami, a my mamy tak trochę leżeć i pachnieć" - tłumaczy Anita Kuś-Munsanje na Instagramie "halo tu polsat".
Właścicielka warszawskiej agencji reklamowej otwarcie wyznała, że według niej taki podział jak najbardziej ma sens i oczekuje od męża, że będzie głównie zajmował się biznesem w rodzinie. Jej rola to zajmowanie się domem, dziećmi, posiłkami i - jak sama podkreśla - dbanie o ładny wizerunek.
Z kolei córka Anny Szubierajskiej jest świetnym przykładem na to, jak można łączyć role girl boss i soft girl. Mimo że zajmuje się dziećmi, wciąż chodzi do pracy i dba o rodzinny biznes.
Zobacz też: Gwiazda "M jak miłość" apeluje do fanów. Niedawno przeszła ważny zabieg