Kultowy program wraca na antenę po 24 latach. Oglądało go 10 milionów Polaków
Jesienią na antenie TTV zadebiutuje nowa odsłona kultowego teleturnieju "Idź na całość!", opartego na międzynarodowym formacie "Let’s Make a Deal" autorstwa Glass Entertainment Group. Program, który w Polsce cieszył się ogromną popularnością w latach 1997-2001, powraca w wielkim stylu, by ponownie porwać widzów w emocjonującą grę pełną ryzyka, niespodzianek i spektakularnych nagród.
"Idź na całość!" to esencja telewizyjnej rozrywki - dynamiczny, pełen napięcia show, w którym uczestnicy stają przed kluczowym pytaniem: zagrać bezpiecznie czy zaryzykować i sięgnąć po więcej? Każdy odcinek to seria ekscytujących "dealów" między prowadzącym a zawodnikami, którzy muszą podejmować decyzje w ułamku sekundy, nie wiedząc, co kryje się za kolejną propozycją.
Program oferuje wachlarz gier - od zgadywanek po interaktywne pojedynki z publicznością - a wszystko to w zawrotnym tempie, które nie pozwala oderwać wzroku od ekranu. Kulminacją każdego odcinka jest Wielki Finał, w którym jeden z uczestników może wymienić wszystkie dotychczasowe wygrane na tajemnicze nagrody. Czy opłaci się ryzyko? Czy uczestnik odejdzie z główną nagrodą, czy z pustymi rękami?
Jesień w TTV upłynie pod hasłem "Idź na całość!".
Przypomnijmy, że program wraca na antenę po 24 latach. W latach 1997-2001 emitowany był przez Polsat. Prowadził go wówczas Zygmunt Chajzer (1997-2000), a następnie Krzysztof Tyniec (2000-2001).
"Idź na całość!" cieszyło się pod koniec lat 90. ogromną popularnością. Oglądały go miliony Polaków, a jeden z odcinków przyciągnął przed telewizory rekordowe 10,6 mln widzów.