Squid Game
Ocena
serialu
8
Dobry
Ocen: 73
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

"Squid Game": Serial wykreował nowe trendy w modzie

Zielone dresy w stylu retro, a do tego białe trampki – takie uniformy noszą bohaterowie serialu “Squid Game”. Wszystko wskazuje na to, że podobne stylizacje już wkrótce będzie można oglądać nie tylko na ekranie, ale też na ulicach miast. Koreańska produkcja, która niespodziewanie stała się hitem Netflixa, stała się też bowiem inspiracją dla fanów mody. Jak donosi platforma Lyst, już widać rosnące zainteresowanie ubraniami, które najwierniej oddają stroje bohaterów “Squid Game”.

Seriale Netflixa dostarczają modowych inspiracji

"Emily w Paryżu", "Gambit Królowej" czy "Wąż" - to tylko kilka z wielu serialu Netfliksa, które poza rozrywką dostarczyły też inspiracji tym, którzy lubią eksperymentować z modą. Taką samą rolę zaczął właśnie odgrywać południowokoreański serial "Squid Game". Jak wskazują analitycy platformy zakupowej Lyst, która śledzi globalne trendy sprzedaży i zainteresowanie poszczególnymi markami i elementami garderoby, “Sguid Game" odcisnął już swoje piętno na trendach mody.

Reklama

Już kilka dni po premierze serialu liczba wyszukiwań zielonych dresów w stylu retro wzrosła o 97 proc., a popularność białych wsuwanych trampek poszybowała w górę o 145 proc. Nieco mniejszym powodzeniem cieszyły się charakterystyczne kombinezony nawiązujące do strojów serialowych strażników (wzrost o 62 proc.) i koszulek z liczbami (wzrost o 35 proc.). Z analizy platformy Lyst wynika także, że marką, która najbardziej zyskała na popularności serialu jest firma obuwnicza Vans.

Zobacz też: "Wiedźmin": Henry Cavill postawił sprawę jasno! Tego bohatera nie zagra

"Squid Game" wyznacza nowy trend

Moda na ubieranie się w stylu "Squid Game" nie zaskakuje analityczki ds. handlu detalicznego Kayli Marci, która stwierdziła na łamach “Vogue Business", że seriale zawsze były źródłem modowych inspiracji, a podczas pandemii siła ich oddziaływania w tej sferze wzrosła jeszcze bardziej.

"Nawet po zniesieniu obostrzeń i powrocie pokazów mody prezentowanych na żywo, seriale będą dla widzów źródłem modowych inspiracji, a dla firm doskonałym sposobem na wzbudzenie zainteresowania konsumentów" - stwierdziła Marci.

Zobacz też: Nowości Netflix 2021: Zapowiedzi na październik

Rady przed Halloween

Wiedzą o tym magazyny modowe, które już przygotowały dla czytelników zestawienia, w jaki sposób mogą skompletować strój w stylu “Squid Game". Magazyn “Elle" podpowiada swoim czytelnikom, gdzie mogą kupić poszczególne elementy - odsyła ich chociażby do marki H&M po dresy, proponuje też cyferki w formie naklejek do naprasowania na koszulki. Takie propozycje mogą okazać się szczególnie cenne przed Halloween. Jak bowiem wynika z analiz Google to właśnie przebrania inspirowane bohaterami serialu cieszą się dziś największym zainteresowaniem internautów.

Zobacz więcej:

"Squid Game": Czy powstanie drugi sezon?

Twórca "Nawiedzonego domu na wzgórzu" z nowym projektem

PAP life
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy