Idol
Ocena
serialu
5,2
Przeciętny
Ocen: 10
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

"Idol": Wielki sukces czy klapa? Serial nie przyciągnął widzów

Na platformie streamingowej HBO Max zadebiutowały pierwsze dwa odcinki "Idola". O serialu mówi się już od kilku miesięcy za sprawą kontrowersji krążącej wokół produkcji. Czy spory rozgłos przełożył się na wysoką oglądalność? Nie we wszystkich krajach "Idol" zainteresował subskrybentów platformy.

"Idol": O czym jest serial?

"Idol" to historia popowej piosenkarki, która wdaje się w romans z tajemniczym właścicielem klubu w Los Angeles. W rzeczywistości jest on przywódcą tajnej sekty. W główną rolę wciela się 23-letnia Lily-Rose Depp, czyli córka Johnny'ego Deppa i Vanessy Paradis. Charyzmatycznego przywódcę sekty gra The Weeknd, jeden z najpopularniejszych obecnie muzyków na świecie. 

Reklama

Główną bohaterką "Idola" jest Jocelyn (Lily-Rose Depp), gwiazda muzyki, która z powodu załamania nerwowego musiała przerwać ostatnią trasę koncertową. Teraz postanawia upomnieć się o należny jej tytuł największej i najseksowniejszej piosenkarki pop w Ameryce. Jej pasje rozpala na nowo Tedros (The Weeknd), impresario z nocnego klubu o mrocznej przeszłości.

Tuż przed premierą serialu z 24-letnią aktorką rozmawiała reporterka TVN24 Ewelina Witenberg. 

"To opowieść o mrocznej stronie Hollywood i pewnie dlatego tak nam się podoba" - powiedziała Depp. "Opowiadamy fikcyjną historię, która dzieje się w świecie realnym, jednak w dużym stopniu wyolbrzymionym. Ten świat jest przerysowany, ale przedstawiamy go w oryginalny i nowatorski sposób" - przyznała.

"Idol": Czy kontrowersja przyciągnęła widzów? Wyniki mówią same za siebie

Portal Wirtualne Media opracował wyniki oglądalności pierwszego odcinka serialu "Idol". Według danych FlixPatrol produkcja była chętnie oglądana w Ameryce Łacińskiej, Skandynawii i Europie Środkowej. "Idol" o wiele mniej zainteresował publiczność w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. W USA i Wielkiej Brytanii nie trafił nawet do TOP 10 najchętniej oglądanych produkcji HBO Max.

"Idol" znalazł się na pierwszym miejscu najchętniej oglądanych produkcji na wspomnianej platformie streamingowej w takich krajach jak: Szwecja, Węgry i Dania. Wysoko był również w Kolumbii, Meksyku i Argentynie.

Według danych Warner. Bros Discovery premierowy odcinek "Idola" miał oglądalność 913 000 widzów. Dla porównania, pierwszy odcinek "Euforii" miał o 17% lepszą oglądalność.

Czytaj więcej: "Idol": Lily-Rose Depp w najbardziej niemoralnym serialu roku

swiatseriali
Dowiedz się więcej na temat: Idol
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy