"Idol": Wielki sukces czy klapa? Serial nie przyciągnął widzów
Na platformie streamingowej HBO Max zadebiutowały pierwsze dwa odcinki "Idola". O serialu mówi się już od kilku miesięcy za sprawą kontrowersji krążącej wokół produkcji. Czy spory rozgłos przełożył się na wysoką oglądalność? Nie we wszystkich krajach "Idol" zainteresował subskrybentów platformy.
"Idol" to historia popowej piosenkarki, która wdaje się w romans z tajemniczym właścicielem klubu w Los Angeles. W rzeczywistości jest on przywódcą tajnej sekty. W główną rolę wciela się 23-letnia Lily-Rose Depp, czyli córka Johnny'ego Deppa i Vanessy Paradis. Charyzmatycznego przywódcę sekty gra The Weeknd, jeden z najpopularniejszych obecnie muzyków na świecie.
Główną bohaterką "Idola" jest Jocelyn (Lily-Rose Depp), gwiazda muzyki, która z powodu załamania nerwowego musiała przerwać ostatnią trasę koncertową. Teraz postanawia upomnieć się o należny jej tytuł największej i najseksowniejszej piosenkarki pop w Ameryce. Jej pasje rozpala na nowo Tedros (The Weeknd), impresario z nocnego klubu o mrocznej przeszłości.
Tuż przed premierą serialu z 24-letnią aktorką rozmawiała reporterka TVN24 Ewelina Witenberg.
"To opowieść o mrocznej stronie Hollywood i pewnie dlatego tak nam się podoba" - powiedziała Depp. "Opowiadamy fikcyjną historię, która dzieje się w świecie realnym, jednak w dużym stopniu wyolbrzymionym. Ten świat jest przerysowany, ale przedstawiamy go w oryginalny i nowatorski sposób" - przyznała.
Portal Wirtualne Media opracował wyniki oglądalności pierwszego odcinka serialu "Idol". Według danych FlixPatrol produkcja była chętnie oglądana w Ameryce Łacińskiej, Skandynawii i Europie Środkowej. "Idol" o wiele mniej zainteresował publiczność w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. W USA i Wielkiej Brytanii nie trafił nawet do TOP 10 najchętniej oglądanych produkcji HBO Max.
"Idol" znalazł się na pierwszym miejscu najchętniej oglądanych produkcji na wspomnianej platformie streamingowej w takich krajach jak: Szwecja, Węgry i Dania. Wysoko był również w Kolumbii, Meksyku i Argentynie.
Według danych Warner. Bros Discovery premierowy odcinek "Idola" miał oglądalność 913 000 widzów. Dla porównania, pierwszy odcinek "Euforii" miał o 17% lepszą oglądalność.
Czytaj więcej: "Idol": Lily-Rose Depp w najbardziej niemoralnym serialu roku