"Przereklamowani": Nowy serial z Robinem Williamsem i Sarah Michelle Gellar
Robin Williams i Sarah Michelle Gellar wracają na ekrany telewizorów w wielkim stylu! Historia pracy w agencji reklamowej już 27 kwietnia tylko w "Przereklamowanych"!
Genialny Robin Williams - zdobywca m.in. Oskara i czterech Złotych Globów powraca na mały ekran po 30 latach. Wcielając się w Simona Robertsa w serialu "Przereklamowani", aktor jeszcze raz daje dowód swojego komediowego geniuszu.
Ostatni raz Williamsa widzieliśmy w serialu "Mork i Mindy". Było to na przełomie lat 70-tych i 80-tych. Niedługo później aktor stał się na tyle popularny, że porzucił telewizję dla filmów kinowych. Wszyscy dobrze go pamiętamy z takich współczesnych klasyków, jak "Pani Doubtfire" czy "Buntownik z wyboru", za którego zdobył Oscara.
Co się stało, że aktor po tylu latach postanowił powrócić do telewizji? - Oczywiście chodziło o pieniądze. Są rachunki do płacenia, a po dwóch rozwodach, które wypruły moje serce razem z portfelem, musiałem znaleźć stałe zajęcie, a komedia zawsze pomagała mi przejść przez trudne chwile w życiu - śmiał się aktor.
Serial śledzi losy pracowników mieszczącej się w Chicago agencji reklamowej Roberts & Roberts. Prowadzą ją: odnoszący sukcesy i nieprzewidywalny Simon Roberts (Robin Williams), oraz jego rozsądna i zdeterminowana córka Sidney (znana z kultowych produkcji "Szkoła uwodzenia" i "Buffy: Postrach wampirów" Sarah Michelle Gellar).
Pomimo sprzecznych charakterów potrafią w zadziwiający sposób zdobywać i utrzymywać klientów w agencji, często ku zaskoczeniu współpracowników, którzy pomysły Simona uważają za szalone. - Roberts jest w stanie sprzedać wszystko. Frappucino dla Starbucksa i chmury dla Pana Boga - opisywał swoją postać Robin Williams w jednym z wywiadów.
W pierwszym odcinku pojawi się także piosenkarka Kelly Clarkson. To nie jedyna gwiazda, która gościnnie wystąpi w serialu. Widzowie mogą spodziewać się epizodów w wykonaniu największych gwiazd show-biznesu.
Serial "Przereklamowani" świetnie ukazuje realia pracy w agencjach reklamowych. Z masą rewelacyjnych pomysłów i błyskotliwych dialogów, produkcja dopiero miała premierę w USA, a już zgarnęła statuetkę i dwie nominacje do People’s Choice Awards.
Pomysłodawcą i producentem Przereklamowanych jest David E. Kelley. Jeżeli nazwisko nie mówi samo za siebie, wyprodukował on m.in. jeden z najpopularniejszych w Polsce seriali - "Ally McBeal".
- Jeszcze nigdy nie byłem tak zdenerwowany, wchodząc na plan zdjęciowy - mówił Williams. Jak sobie poradził po tylu latach, będzie można zobaczyć już 27 kwietnia o godz. 22.00 na antenie Comedy Central Polska.