Jak się okazuje, Polacy wybierają raczej duchownego. "Ojciec Mateusz" zwiększył przewagę nad "Dr. House'em". Aczkolwiek temperamentny lekarz zza oceanu przyciąga coraz więcej widzów.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Świataseriali.pl, po trzech tygodniach emisji nowych odcinków nowych sezonów serial "Ojciec Mateusz" przyciąga do TVP 1 średnio 5,2 mln osób, a "Dr House" gromadzi w TVP 2 średnio 1,6 mln widzów.
Seriale są nadawane od 8 września, w czwartki, niemal w tym samym paśmie. Przewaga "Ojca Mateusza" jest ponad dwa razy większa niż rok temu. Ale widownia "Dr. House'a" jednak rośnie: pierwszy premierowy odcinek sezonu przyciągnął 1,4 mln osób, drugi - 1,6 mln, a trzeci - 1,8 mln.