Co oglądał świat na Netfliksie? Ranking najlepszych seriali tygodnia
Po jakie seriale najchętniej sięgaliśmy w kolejnym tygodniu czerwca? Oto zestawienie najczęściej oglądanych produkcji na świecie. Na pierwsze miejsce powrócił ogromny hit Netfliksa! "Bridgertonowie" wciąż zaskakują.
Zgodnie z przewidywaniami najnowszy sezon "Bridgertonów" tylko chwilowo spadł w rankingu najchętniej oglądanych seriali, ponieważ 13 czerwca zadebiutowała druga część świeżych odcinków serialu. W najnowszych epizodach obserwujemy finał romansu Penelopy i Colina, a także wielkie rozstrzygnięcie kwestii Lady Whistledown!
Sezon 3. znajduje się na liście już szósty tydzień z rzędu i był oglądany w sumie przez ponad 131 milionów godzin. Sezony 1 i 2 "Bridgertonów" również znajdują się w rankingu — w tym tygodniu na pozycjach kolejno 3. i 5.
Nie da się ukryć, że od lat widzowie uwielbiają zaglądać do cudzych związków, a kolejnym programem, który to ułatwia, są "Doskonale dopasowani". Niedawno na Netfliksie zadebiutował drugi sezon produkcji, który zawędrował aż na drugie miejsce w rankingu! Widzowie oglądali drugi sezon przez prawie 35 milionów godzin!
Finał 3. sezonu "Łasucha" znalazł się na Netfliksie 6 czerwca. Urocza opowieść o pół-chłopcu, pół-jelonku podbiła serca fanów na całym świecie, a teraz doczekała się zakończenia! Nowe odcinki zostały odtworzone prawie 19 milionów razy, prowadząc produkcję na 4. miejsce w rankingu.
Cichy hit Netfliksa od 4 tygodni niezmiennie znajduje się na liście najchętniej oglądanych seriali na świecie. "Eric" jest sześcioodcinkowym serialem, który obejmuje szeroki zakres tematyczny. Fabuła osadzona jest w Nowym Jorku w latach 80. Głównym bohaterem jest Vincent, lalkarz w popularnym programie dla dzieci "Good Day Sunshine", który tylko z pozoru ma szczęśliwą rodzinę i pracę marzeń. Wszystko zmienia się, gdy znika jego syn.
Produkcja zadebiutowała z końcem maja, w rankingu znajduje się już czwarty tydzień z rzędu, jednak dopiero teraz zawędrował na pierwsze miejsce. W sumie był oglądany w tym tygodniu przez 15,5 miliona godzin.
Serial na ten moment jest niedostępny w polskiej wersji Netfliksa. W roli głównej możemy zobaczyć Bryana Cranstona, który tym razem wciela się w postać szanowanego sędziego. Jego syn jest zamieszany w wypadek, a to prowadzi do kłamstw i stawia przed głównymi bohaterami wiele trudnych wyborów.
Serial składa się z dwóch sezonów, a na świecie pierwsza część zdobyła sporą popularność: w drugim tygodniu od premiery na Netfliksie znalazła się na 7. miejscu i zatrzymała widzów na ponad 24 miliony godzin.
Serial dokumentalny zadebiutował na platformie Netflix 20 czerwca 2024 roku i śledzi losy drużyny cheerleaderek z grupy Dallas Cowboys. Kamera odkrywa przed widzami kulisy funkcjonowania legendarnej grupy pod wodzą Kelli Finglass.
"Cheerleaderki Dallas Cowboys dzielą się historiami ze swojego życia i opowiadają o motywacji, trudach i dramatach rozgrywających się między nimi a kadrą trenerską. Choć dla wielu z nich dołączenie do zespołu to spełnienie marzeń, w rzeczywistości to dopiero początek" - czytamy w opisie produkcji".
Produkcja znajduje się pierwszy tydzień na liście i z wynikiem ponad 2 milionów odtworzeń uplasowała się na 8. miejscu w rankingu.
"Życie Harriet Manners zmienia się nie do poznania, gdy dziewczyna trafia do świata mody. Znerwicowani agenci, pokręceni projektanci, niebotycznie wysokie obcasy, urocza supermodelka z pięknym uśmiechem, a pośrodku tego zdezorientowana Harriet".
Serial zadebiutował 30 maja i od razu trafił do rankingu TOP 10 produkcji na Netfliksie. Obecnie znajduje się na dziewiątym miejscu, a widzowie oglądali tę produkcję przez prawie 13 milionów godzin.
Po dłuższej przerwie do rankingu powrócił spin-off serialu "Bridgertonowie", który skupia się na królowej. "Królowa Charlotta" opowiada historię umieszczoną w dwóch liniach czasowych - w latach, gdy Charlotta dopiero pojawiła się na angielskim tronie oraz w czasach współczesnych dla serialu, gdy królowa stara się wydać za mąż oraz pożenić swoje dzieci, by w końcu doczekać dziedzica.
Serial powrócił zapewne na fali popularności trzeciego sezonu "Bridgertonów" i w ostatnich dniach zatrzymał widzów na prawie 14 milionów godzin.