„The Real Housewives. Żony Warszawy”: Kim są najbogatsze Polki?

„The Real Housewives. Żony Warszawy” - polska wersja hitowego reality-show, pokazującego prawdziwe życie bajecznie bogatych kobiet - zadebiutuje na antenie Polsatu już 6 września.

 "Tworzenie nowej edycji kultowego i znanego na całym świecie programu to wyjątkowe wyzwanie. Co jest najciekawsze w takim zadaniu? - Przede wszystkim szansa na zaprezentowanie polskim widzom tego kultowego formatu, tym razem w polskiej wersji" - wyjaśnia producent show Igor Nowiński.  "'The Real Housewives' można oglądać w Polsce w serwisach streamingowych, ale myślę, że widzom Polsatu zdecydowanie łatwiej będzie utożsamić się - i pokochać - bohaterki, które są im dużo bliższe. Cieszę się, że nasi widzowie już wkrótce będą mogli poznać te osiem wyjątkowych, charyzmatycznych i bardzo charakternych kobiet" - dodaje.

Reklama

"The Real Housewives" to światowy fenomen, który zapoczątkował serię najbardziej emocjonujących formatów typu reality w historii. Pierwsza odsłona programu zadebiutowała w USA w 2006 roku, a już 5 lat później program doczekał się pierwszej międzynarodowej edycji. Do tej pory swoje wersje "The Real Housewives" pokazały telewizje m.in. w Australii, Francji, Włoszech, Niderlandach, na Węgrzech i w Grecji. "The Real Housewives. Żony Warszawy" będzie 35. edycją w globalnej rodzinie formatu.

Które edycje najbardziej przykuły uwagę producenta? "Amerykańskie 'The Real Housewives' są mi najbliższe, bo to od nich zaczęła się moja miłość do tego formatu. Z wielką uwagą obserwuje też jednak inne franczyzy. Szczególnie ciekawe są te realizowane obecnie w Afryce. 'Housewives' odniosły tam ogromny sukces! Fantastycznie ogląda się też australijskie 'Żony'" - mówi Nowiński.

Czego widzowie mogą się spodziewać po nowej produkcji? "Polska edycja będzie niepowtarzalnym połączeniem klimatu typowego dla programów z serii 'The Real Housewives', ale jednocześnie dopasuje go do polskich realiów. Bohaterki pokażą przed kamerami, jak żyje się 'na bogato', udowadniając przy okazji, że brak problemów finansowych nie oznacza braku innych trosk" - wyjaśnia Igor Nowiński.

"Co ważne, 'The Real Housewives. Żony Warszawy' to jednak program nie o pieniądzach, lecz przede wszystkim o relacjach, tych między silnymi kobietami, ale też o relacjach rodzinnych czy wyzwaniach, z jakimi kobiety muszą mierzyć się w twardym świecie biznesu - podkreśla producent. "Myślę, że udało nam się stworzyć program, jakiego w polskiej telewizji jeszcze nie było" - podsumowuje.

Kim są uczestniczki "The Real Housewives. Żony Warszawy"?

Uczestniczki polskiej edycji zostały wybrane w drodze castingu. Wszystkie odniosły ogromny życiowy sukces i na swoją pozycję zapracowały same. Są wśród nich kobiety biznesu z różnych branż - miedzy innymi kosmetycznej, hotelarskiej, medycznej, high-tech.  Łączy je charyzma, pasja z jaką podchodzą do swojej pracy i zamiłowanie do pięknych i drogich rzeczy.

"Każda z uczestniczek to nietuzinkowa, mocna osobowość. Kamery Polsatu będą towarzyszyć im w życiu i pracy. Zobaczymy gdzie mieszkają, dowiemy się jak doszły do swoich fortun, jak wygląda ich luksusowa codzienność. Przekonamy się jak ważna jest dla nich rodzina oraz co oznacza dla nich lojalność i przyjaźń. Będziemy świadkami ich wspólnych spotkań, zobaczymy jakie relacje nawiązują się między nimi i przekonamy się, czy w świecie wielkich pieniędzy jest miejsce na takie sentymenty?" - zdradza dyrektor programowy i członek zarządu Polsatu Edward Miszczak.

W programie wezmą udział: Anita Kuś-Munsanje (bizneswoman zakochana w modzie, która wraz z mężem prowadzi największą klinikę medycyny estetycznej w Dublinie), Magda Pyć-Leszczuk (właścicielka warszawskiej agencji reklamowej i autorka książki i projektu "Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą"), Barbara Sobczak (światowej sławy lekarka implantolog i bizneswoman, właścicielka klinik w Warszawie i Dubaju), Anna Szubierajska (właścicielka luksusowego hotelu Mazurski Raj w Rucianem-Nidzie), Monika Żochowska (współzałożycielka firmy Phenicoptere i marki GLOV), Sara Koślińska (bizneswoman z branży technologicznej z dyplomem Harwardu), Kasia Przydryga (fotografka, autorka zdjęć dziecięcej mody, reklamujące ekskluzywne hotele i marki) i Monika Goździalska (założycielka Petgram, unikalnej na polskim rynku aplikacji będącej połączeniem lokalizatora GPS i sieci społecznościowej dedykowanej właścicielom zwierząt).

Polsat
Dowiedz się więcej na temat: The Real Housewives. Żony Warszawy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy