"Super Pumped": Drugi sezon serialu opowie o działalności Facebooka

27 lutego na kanale Showtime zadebiutuje pierwszy sezon serialu „Super Pumped”. To produkcja, która od początku planowana była w formie antologii. Każdy jej sezon poświęcony więc będzie osobnej historii z wielkim biznesem w tle. Wiadomo, że pierwszy sezon „Super Pumped” poświęcony jest Uberowi. Właśnie ogłoszono, że motywem przewodnim drugiej części będzie Facebook.

Jak informuje portal "The Hollywood Reporter", głównymi bohaterami drugiego sezonu serialu "Super Pumped" będą założyciel Facebooka Mark Zuckerberg oraz dyrektorka operacyjna tego portalu społecznościowego Sheryl Sandberg. Stworzeniem serialu zajmą się Brian Koppelman i David Levien, twórcy serialu "BIllions". Co się zaś tyczy samego "Billions", twórcy tego serial dostali właśnie zielone światło na realizację siódmego sezonu.

"Doomsday Machine", czyli o kulisach Facebooka

Drugi sezon "Super Pumped" to kolejnyn już serial o Facebooku, jaki ostatnio został ogłoszony. Wcześniej poinformowano, że HBO zajmie się stworzeniem produkcji zatytułowanej "Doomsday Machine", w której w rolę Sheryl Sandberg wcieli się Claire Foy ("The Crown"). Scenariusz tego serialu oparty będzie na motywach książki dziennikarek "The New York Timesa" Cecilii Kang i Sheery Frenkel zatytułowanej "An Ugly Truth: Inside Facebook’s Battle for Domination" ("Brzydka prawda: Kulisy walki Facebooka o dominację").

Podobnie jak ten dotyczący Ubera, sezon o Facebooku powstanie na motywach czekającej na premierę książki autorstwa reportera "The New York Timesa", Mike’a Isaaca. Jest ona opisywana jako głęboka analiza tego momentu w historii firmy, w którym z przełomowego startupu zamieniła się ona w rynkową potęgę. Telewizyjna adaptacja ma się skupić na znajomości Zuckerberga i Sandberg oraz zmieniających współczesny świat sił, które oboje uruchomili, nie zawsze świadomie.

Reklama
PAP life
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy