"Rolnik szuka żony": Widzowie odwracają się od produkcji TVP?

Spada oglądalność programu "Rolnik szuka żony". Widzowie, zniechęceni ciągłym przesuwaniem emisji kolejnych odcinków, tracą zainteresowanie produkcją TVP. Dziewiąty sezon, jak na razie, ma dużo mniej fanów niż poprzednie edycje.

"Rolnik szuka żony": Co się dzieje z widzami?

Telewizja Polska może mieć pretensje tylko do siebie. Dziewiąta edycja programu "Rolnik szuka żony" bardzo słabo wystartowała. Fani, którzy od roku czekali na nowe odcinki swojego ulubionego programu, byli rozgoryczeni postawą TVP, która wciąż przesuwała premierę nowego sezonu.

Przypomnijmy, że premierowy odcinek 9. edycji miał wystartować 4 września. Tak się jednak nie stało. TVP przesunęła emisję programu ze względu na siatkarskie mecze Polaków. W kolejnym tygodniu sytuacja się powtórzyła z tego samego powodu.

Tak więc ostatecznie "Rolnik szuka żony 9" zadebiutował na antenie 18 września (z dwutygodniowym poślizgiem), ale na drugi odcinek widzowie znowu musieli czekać z powodu meczu reprezentacji polskiej w piłce nożnej. Fani nie kryli oburzenia.

Reklama

"Co ma być to będzie, i dopiero niedziela nam pokaże, czy aby na pewno emisja odcinka w niedzielę się odbędzie", "A już myślałam, że Mistrzostwa Europy w Judo będą...", "Spokojnie w listopadzie mundial, który trwa miesiąc więc odcinki będą trwać do wiosny" - pisali sarkastycznie fani.

"Rolnik szuka żony 9": Program stracił prawie pół miliona widzów

Do tej pory wyemitowano tylko trzy odcinki "Rolnika" i już widać efekty - ta edycja ma najniższą oglądalność w historii programu. Dziewiątą edycję "Rolnika" - jak wynika z danych opublikowanych w portalu Wirtualnemedia.pl - ogląda średnio 2,65 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii produkcja straciła zatem ponad 400 tys. fanów.

Stacja zawsze chwaliła się wynikami oglądalności na oficjalnym profilu programu na Facebooku. Teraz próżno szukać plansz na napisem: "Dziękujemy, że jesteście z nami".

swiatseriali
Dowiedz się więcej na temat: Rolnik szuka żony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy