Mikołajkowy Blok Reklamowy 6 grudnia znów w Polsacie
W ten magiczny dzień każdy może pomóc! We wtorek 6 grudnia o godz. 18:45, czyli tuż przed programem „Wydarzenia”, w Polsacie emisja specjalnego bloku reklamowego, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, jest przeznaczany na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W trakcie dotychczasowych 18. edycji akcji udało się zebrać ponad 23 miliony złotych. Mikołajkowy Blok Reklamowy ma wielką moc!
Grudzień to niezwykły czas, w którym bardziej niż w ciągu roku jesteśmy wrażliwi na drugiego człowieka, mocniej odczuwamy potrzebę bliskości i chęć pomagania. Dlatego już dziewiętnasty raz, 6 grudnia Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media organizują tę wyjątkową akcję: Mikołajkowy Blok Reklamowy, dzięki której każdy może pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Aby pomóc trzeba tak niewiele - wystarczy obejrzeć emitowane tego dnia o godz. 18:45 reklamy.
W spocie zachęcającym do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego, Mikołaj - Piotr Gąsowski w towarzystwie reniferów - przedstawia działalność Fundacji. W nagraniach wzięli również udział jej podopieczni: Lenka i Kacper. W spotach towarzyszących, jak co roku, do oglądania zachęcają również przyjaciele Fundacji: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała oraz Jerzy Mielewski, którzy wspierają jej działania od lat.
"Fundacja Polsat pomaga codziennie od dwudziestu sześciu lat. Wiemy, że bez naszego wsparcia wielu podopiecznych i ich rodziny nie poradziłyby sobie z problemami zdrowotnymi czy rehabilitacją. Nie możemy ich zawieść. Podopieczni Fundacji i ich rodzice liczą na nas tym bardziej, że zarówno koszty leczenia, jak i rehabilitacji są coraz wyższe. Musimy im pomóc w dążeniu do lepszego życia. Mamy świadomość, że czekają nas nowe wyzwania, oddziały dziecięce do wyremontowania, a to są niebagatelne koszty i bez pomocy darczyńców działania Fundacji nie byłyby możliwe, dlatego już dziś bardzo dziękujemy za zaangażowanie i obecność w tegorocznym Mikołajkowym Bloku Reklamowym" - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
"Ostatnie lata są dla wszystkich bardzo trudne a w czasie, gdy najpierw zmagaliśmy się z pandemią, wojną w Ukrainie, a teraz kryzysem ekonomicznym, pomoc jest szczególnie potrzebna. W takich sytuacjach najdotkliwiej cierpią ci, którzy mają najmniej, potrzebują ciągłej i profesjonalnej opieki, na którą ich po prostu nie stać. Nie możemy i nie chcemy przechodzić obok nich obojętnie. Czasem, żeby pomóc, trzeba bardzo niewiele. Akcja Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest genialna w swojej prostocie i niezwykle skuteczna - wystarczy obejrzeć reklamy wyemitowane szóstego grudnia tuż przed 'Wydarzeniami'. Bądźmy tego dnia św. Mikołajem dla podopiecznych Fundacji Polsat, a dobro i ciepło, które nam przyświeca, wróci do nas" - mówi Małgorzata Nawrocka, Przewodnicząca Rady Fundacji Polsat.
Nagrania spotów były realizowane m.in. w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała rok temu. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka. Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego będą emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od 22 listopada.
Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 26 lat swojej działalności pomogła blisko 42 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 280 milionów złotych.