Kulisy Mikołajkowego Bloku Reklamowego. "To bardzo ważny, szczytny cel"

Dziś o 18:45 wszyscy włączamy Polsat i oglądamy Mikołajkowy Blok Reklamowy! Akcja charytatywna Polsatu wraca już po raz 21., by pomagać najbardziej potrzebującym dzieciom. Twórca Mikołajkowego Bloku Reklamowego zdradza kulisy powstania tegorocznego pomysłu, którego autorką jest wolontariuszka Fundacji Polsat.


Chcąc kogoś obdarować, wcale nie trzeba zakładać stroju świętego Mikołaja i dźwigać worek z prezentami. W przypadku Mikołajkowego Bloku Reklamowego pomaganie jest dużo łatwiejsze. Wystarczy 6 grudnia usiąść wygodnie w fotelu, włączyć Polsat o godzinie 18:45 i obejrzeć specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom. 

Kto tym razem wspiera akcję?

Materiał zawiera linki partnerów reklamowych

Tegoroczną 21. edycję tej wyjątkowej akcji wspierają takie gwiazdy jak: Katarzyna Cichopek, Patrycja Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski, Julia Żugaj, Ilona i Milena Krawczyńskie, Martin Gomez Castro, Maciej Rock oraz Jerzy Mielewski. W rolę świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski. 

Reklama

O kulisach powstanie tegorocznej edycji opowiedział Rafał Michałek — dyrektor kreatywny produkcji.

"W tym roku podeszliśmy do tego w troszeczkę inny sposób i oddaliśmy napisanie scenariusza i wymyślenie całej reklamy jedenastoletniej dziewczynce, wolontariuszce Fundacji Polsat. Pola doskonale wie, jakie są zależności i co trzeba było zrobić. I tak naprawdę ten pomysł cały, koncept wyszedł od niej" - wyjaśnił Rafał Michałek. 

Dyrektor kreatywny nie krył, że powstanie takiej produkcji wiąże się ze stresem i atmosferą napięcia, ale ostatecznie takie również są święta. 

"Święta de facto na samym końcu zawsze wychodzą fajnie, chociaż ten stres przedświąteczny jest nieodłączną częścią przygotowań w wielu rodzinach, tak mi się wydaje. Więc tak, na planie czuć tę atmosferę" - zdradził w rozmowie z Polsatem. 

Nie możemy oczywiście zapomnieć o aktorach, którzy w pełni zaangażowali się w akcję! 

"Piotr Gąsowski był niesamowity jako Mikołaj. Od razu, całym sercem poczuł tę postać, Wszystkie gwiazdy bardzo chętnie chcą współpracować, pokazują to swoje jak najlepsze oblicze, bo wiedzą, że to jest bardzo ważny, bardzo szczytny cel".

Mikołajkowy Blok Reklamowy: kiedy oglądać?

21. Edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego będzie miała miejsce 6 grudnia o 18:45. Zapraszamy przed telewizory - tyle wystarczy, by pomóc!

Materiał zawierał linki partnerów reklamowych

Polsat
Dowiedz się więcej na temat: Polsat Box Go: Seriale
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy