Gwiazdy Polsatu wspierają Mikołajkowy Blok Reklamowy

Już po raz 22. Telewizja Polsat i Polsat Media zapraszają widzów do udziału w Mikołajkowym Bloku Reklamowym. To chwila, w której każdy może pomóc - wystarczy tylko włączyć Polsat 6 grudnia o 18:45. Cały dochód z Bloku przeznaczony zostanie na pomoc potrzebującym dzieciom, zasilając konto Fundacji Polsat.

Tegoroczną akcję wspiera plejada gwiazd - prezenterów, aktorów i dziennikarzy telewizji Polsat: Krzysztof Ibisz, Hubert Urbański, Agnieszka Hyży, Paulina Sykut-Jeżyna, Katarzyna Cichopek, Maciej Kurzajewski, Dorota Gawryluk, Ilona i Milena Krawczyńskie, Ewa Kasprzyk, Rafał Maserak, Iwona Pavlović i Tomasz Wygoda. Każdy widz, który zasiądzie przed telewizorem, żeby obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy, dołoży swoją cegiełkę do pomocy podopiecznym Fundacji Polsat.

Magia pomagania

Jak mówi Agnieszka Hyży, święta i Mikołajkowy Blok Reklamowy to czas bliskości i dobra.

"Dla mnie święta zawsze były czasem bliskości, ciepła i troski o drugiego człowieka. Mikołajkowy Blok Reklamowy pokazuje, że aby zrobić coś dobrego, nie trzeba wielkich pieniędzy ani poświęceń. Wystarczy chcieć. Ten wieczór, 6 grudnia, o 18:45, jest wyjątkowy - bo wtedy wszyscy możemy dołożyć swoją cegiełkę do świata, w którym każde dziecko ma szansę usłyszeć śmiech, muzykę, głos bliskiej osoby. To piękne, że telewizja może nieść dźwięk nadziei" - przekonuje prezenterka.

Reklama

Paulina Sykut-Jeżyna, od lat wspierająca Fundację Polsat, podkreśla siłę prostych gestów: "Od lat jestem blisko Fundacji Polsat i widzę, jak wielką zmianę niesie każda taka akcja. Czasem wydaje nam się, że żeby pomagać, trzeba robić coś ogromnego - a tymczasem wystarczy jeden prosty gest. Oglądasz Polsat 6 grudnia? Pomagasz dzieciom walczącym o zdrowie i spokój. Ten gest ma znaczenie. Bo to właśnie z takich drobnych chwil powstaje prawdziwe dobro - ciche, ale potężne jak dźwięk świąt".

Krzysztof Ibisz przypomina, że Mikołajkowy Blok Reklamowy to tradycja, która od lat łączy pokolenia.

"To niesamowite, że od 22 lat ta akcja łączy pokolenia. Pamiętam, jak Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądali moi synowie - dziś oglądamy go razem i wiem, że uczymy się dzięki temu wrażliwości. Bo pomaganie to nie obowiązek, to przywilej. W tym jednym momencie, gdy miliony widzów włączają Polsat, dzieje się magia - magia dobra, które realnie zmienia świat. Czasem wystarczy tylko obejrzeć reklamę, by ktoś inny mógł usłyszeć dźwięk swojego szczęścia" - zapewnia dziennikarz.

Dla Doroty Gawryluk udział w kampanii to przypomnienie, że dobro jest wokół nas: "Na co dzień opowiadam o świecie, takim, jaki jest - czasem trudnym, pełnym bólu i bezradności. Ale Mikołajkowy Blok Reklamowy przypomina mi, że ten sam świat potrafi być piękny, kiedy ludzie łączą siły dla dobra innych. W tej akcji nie ma wielkich słów - jest prosty gest oglądania, który ma realną moc pomagania".

Katarzyna Cichopek, dla której święta są czasem wdzięczności i dzielenia się radością, dodaje: "Święta to dla mnie czas wdzięczności i dzielenia się dobrem. Cieszę się, że razem możemy stworzyć coś, co daje nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Bo nawet najmniejszy gest może stać się wielkim prezentem".

Piotr Gąsowski w roli Świętego Mikołaja

W głównym spocie kampanii wystąpił Piotr Gąsowski, który w tym roku wcielił się w samego Świętego Mikołaja. To wyjątkowa rola, pełna ciepła, humoru i przesłania o sile pomagania.

"Zagrać Świętego Mikołaja to ogromna radość, ale też odpowiedzialność - bo w tym stroju trzeba nie tylko rozdawać prezenty, ale i przypominać, że każdy z nas może być Mikołajem. Mikołajkowy Blok Reklamowy to właśnie taka okazja - nie trzeba sań ani worka z prezentami, wystarczy pilot i dobre serce. Oglądając reklamy, naprawdę pomagamy. I to jest najpiękniejszy prezent, jaki możemy dać innym - odrobinę dobra, które wraca z podwójną mocą" - podsumowuje artysta.

Każdego roku całkowity dochód z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczany na podstawie wyników oglądalności, przekazywany jest na rzecz Fundacji Polsat, która od 29 lat niezmiennie pomaga chorym dzieciom.

Oglądaj Polsat 6 grudnia o 18:45 i pomagaj!

swiatseriali
Dowiedz się więcej na temat: Mikołajkowy Blok Reklamowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL