"Doda. Dream Show": Nowy program Dody w Polsacie. Bilety na koncerty wyprzedane
Bilety na dwa pierwsze koncerty Dody z serii "Dream Show. Aquaria Tour" wyprzedały się w kilka godzin! Informacje o starcie sprzedaży biletów artystka ogłosiła na konferencji ramówkowej Polsatu. Po kilku godzinach w serwisie e-bilet nie została ani jedna sztuka. "Aquaria Tour" będzie zwieńczeniem programu "Doda. Dream Show" - reality show z życia Dody o przygotowaniach do tego wydarzenia, który wyemituje Polsat.
Koncerty z serii "Dream Show. Aquaria Tour" będą wyjątkowym, multimedialnym show, jakiego nie było jeszcze w Polsce. Zainteresowanie widzów i fanów Dody jest ogromne.
"Czekajcie na kolejne daty. Nie mogę się was doczekać, dziękuję wam serdecznie za taki wspaniały odzew" - powiedziała Doda po opublikowaniu informacji o sprzedaży wszystkich biletów.
Informacje o datach kolejnych koncertów zostaną ogłoszone wkrótce.
Przypomnijmy, że "Doda. Dream Show" to nowy reality show z udziałem Dody. Tym razem kamery będą towarzyszyć artystce przez niemal cztery miesiące podczas których będzie się ona przygotowywała do serii wielkich koncertów. Widzowie poznają jej współpracowników, rodzinę i przyjaciół, zobaczą ją w pracy i w życiu prywatnym. "Doda. Dream Show" będzie się składał z ośmiu 44-minutowych odcinków.
Zdjęcia z udziałem Dody i osób z jej otoczenia będą realizowane miedzy innymi w jej domu, w sali treningowej, tanecznej, w studiu, w hali, gdzie odbędzie się koncert. Zobaczymy jak wiele pracy artystka wkłada w przygotowania do swoich występów i... jak wiele kosztuje to ją samą i jej najbliższych. Na kogo może liczyć gdy nie wszystko idzie tak, jak powinno? Jak udaje jej się łączyć miłość z pracą, której poświęca większość czasu?
"Doda. Dream Show" to nowy i jedyny format typu doku-reality poświęcony codziennemu życiu gwiazdy podczas organizacji koncertu muzycznego. Zobaczymy jak radzi sobie z problemami, które wynikają przy przygotowywaniu tak ogromnego przedsięwzięcia, jak godzi życie artystyczne z życiem prywatnym, jak funkcjonuje w sytuacjach ekstremalnego stresu. Na kształt programu wpływ będą mieli także fani oraz obserwatorzy Dody w social mediach, z którymi interakcje są istotnym elementem show" - mówi Pascal Litwin, producent kreatywny z ramienia Polsatu.
W trakcie programu Doda będzie komunikować się z fanami oraz jej obserwatorami i "radzić się" ich w sprawach związanych z organizacją show. Osoby zaangażowane będą mogły w konkursach wygrać między innymi bilety na koncerty.
Za pomysł i produkcję show odpowiada Polsat i Rochstar. Reżyserem formatu jest Michał Majak, który razem z Pascalem Litwinem pracował przy programie "Doda. 12 kroków do miłości". Show cieszył się ogromnym zainteresowaniem widzów.