Disney Channel zmienia logo. Zniknęły kultowe "uszy Myszki Miki"

Disney Channel wdrożył nowe logo w Hiszpanii i Portugalii. Zniknęły z niego charakterystyczne "uszy Myszki Miki" (w ostatniej wersji logotypu zastępowały one kropkę nad literką i). Czy zmiana obejmie rynek polski?

Wcześniej zmianę wprowadzono także w innych krajach m.in. we Francji, Grecji, Izraelu, czy w krajach arabskich. 

Logotyp pozostał do tej pory bez zmian m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, czy Europie Środkowo-Wschodniej. Nie wiemy, kiedy nowe logo pojawi się w Polsce. 

W większości krajów, w których wprowadzono już nowe logo, napis "Disney" jest biały, a "Channel" niebieski, jednak na poszczególnych rynkach zdarzają się także odstępstwa od tej zasady. W Polsce, a także w innych krajach regionu, stosowane jest nadal stare, różowe logo.

W Stanach Zjednoczonych logotyp widoczny jest na tle zamku z pisaku, który również nawiązuje do "uszu Myszki Miki". 

Reklama

Disney Channel: Jakie są przyczyny zmian?

Hiszpański blog portal-disney.com stworzył zestawienie logotypów stacji od początku jej istnienia. Ważnym wnioskiem jest fakt, że w logo zawsze zobaczyć można było nawiązanie do kultowej postaci. 

Disney nie ujawnił przyczyn usunięcia "uszu Myszki Miki". Decyzja ta ma jednak najpewniej związek z dynamicznym rozwojem marki Disney+ (platforma nie ma w logotypie nawiązania do postaci). Prawdopodobnie jest to więc krok w kierunku ujednolicenia wizerunku kanału i platformy. 

swiatseriali
Dowiedz się więcej na temat: Disney Plus
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy