Discovery połączyło się z WarnerMedia. Powstało Warner Bros. Discovery
Discovery, Inc. oraz AT&T Inc. ogłosiły finalizację transakcji, w wyniku której doszło do połączenia WarnerMedia i Discovery. Efektem fuzji jest powstanie nowego podmiotu na globalnym rynku mediów i rozrywki - Warner Bros. Discovery.
Warner Bros. Discovery będzie oferować różnorodne treści własne i licencjonowane, dostępne w telewizji, kinach, a także na platformach streamingowych. Nowa oferta łączy w sobie wysokiej jakości formaty rozrywkowe, relacje sportowe i programy informacyjne, dostarczane dotychczas przez WarnerMedia, oraz znakomite treści non-fiction, międzynarodową rozrywkę i sport, znane z kanałów Discovery - w tym treści nadawane m.in. w ramach Discovery Channel, discovery+, Warner Bros. Entertainment, CNN, CNN+, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies.