21. Mikołajkowy Blok Reklamowy: włącz Polsat, obejrzyj reklamy i pomóż dzieciom!

Mikołajkowy Blok Reklamowy to coroczna inicjatywa Telewizji Polsat oraz biura reklamy Polsat Media, której przyświecają dwa cele: wywołać uśmiech na twarzach dzieci i jednocześnie zebrać jak najwięcej pieniędzy, które pomogą w rehabilitacji podopiecznych Fundacji Polsat oraz w remontach placówek medycznych. Kultowy już blok reklamowy zostanie, jak co roku, wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 tuż przed wieczornymi Wydarzeniami. Do akcji pomocy dzieciom włączyły się gwiazdy Polsatu.

Co zrobić by pomóc?

Chcąc kogoś obdarować wcale nie trzeba zakładać stroju świętego Mikołaja i  dźwigać ciężkiego worka z prezentami. W przypadku Mikołajkowego Bloku Reklamowego pomaganie jest dużo łatwiejsze. Wystarczy 6 grudnia usiąść wygodnie w fotelu, włączyć Polsat o godzinie 18:45 i obejrzeć specjalny  blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom. Założenie jest więc proste: im więcej widzów przed telewizorami, tym więcej pieniędzy trafi do podopiecznych Fundacji Polsat.

Plejada gwiazd wspiera akcję

Mikołajkowy Blok Reklamowy to szczególna akcja, skierowana do wszystkich ludzi dobrej woli którzy chcą pomóc dzieciom. Od lat kampanię wspierają Przyjaciele Fundacji Polsat. W tym roku w kampanii promującej specjalny blok reklamowy, udział wzięli: Katarzyna Cichopek, Patricia Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski, Julia Żugaj, Ilona i Milena Krawczyńskie, Martin Gomez Castro,  Maciej Rock oraz Jerzy Mielewski. W rolę świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski.

Reklama

Dziecięca wrażliwość i wyjątkowe bohaterki spotu

Głównymi bohaterkami spotu reżyserowanego przed Adriana Chudka są dwie siostry, Karolina i Weronika z Głogowa. Historia młodszej z dziewczynek, Karolinki, która od urodzenia jest podopieczną  Fundacji Polsat, jest niezwykła. Dzięki wyobraźni i ogromnej wrażliwości 11-letniej Poli powstał  pomysł i scenariusz  wyjątkowego spotu z Mikołajem i siostrami w rolach głównych, który przeniesie nas w bajkowy klimat świąteczny. Pola jest wolontariuszką Fundacji Polsat, na co dzień aktywnie udziela się  w różnych inicjatywach dobroczynnych i charytatywnych.

Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy