Fenomen Netfliksa. Serialowy hit powróci jeszcze w tym roku, zapowiedziano finał
Fani "Squid Game" nie muszą już z niecierpliwością czekać na wiadomość o premierze ich ulubionego serialu. Netflix ogłosił dziś w mediach społecznościowych, że nowe odcinki najchętniej oglądanej produckji platformy zadebiutują pod koniec tego roku. Z kolei reżyser serii, Hwang Dong-hyuk, skierował do widzów kilka ciepłych słów.
W liście do fanów Hwang Dong-hyuk zaznaczył, że od premiery pierwszej serii minęły prawie trzy lata, a w tym czasie zdarzyło się wiele niezwykłych rzeczy. Przypomnijmy, że reżyser był pierwszym Azjatą w historii, który odebrał nagrodę Emmy za reżyserię serialu dramatycznego. Twórca stwierdził też, iż powrót na plan był niesamowitym doświadczeniem i nie może doczekać się reakcji fanów po emisji drugiej serii.
Nowe odcinki "Squid Game" zadebiutują na Netflix 26 grudnia 2024 roku. W 2025 r. pojawi się trzeci, finałowy sezon.
"Trzy lata po wygraniu Squid Game Gracz 456 pozostaje zdeterminowany, aby znaleźć ludzi stojących za grą i położyć kres ich okrutnemu sportowi. Wykorzystując fortunę do sfinansowania swoich poszukiwań, Gi-hun zaczyna od najbardziej oczywistych miejsc: szuka mężczyzny w eleganckim garniturze grającego w ddakji w metrze. Kiedy jego wysiłki w końcu przynoszą rezultaty, droga do pokonania organizacji okazuje się bardziej niebezpieczna, niż sobie wyobrażał: aby zakończyć grę, musi ponownie do niej wejść" - czytamy w oficjalnym opisie serialu w informacji prasowej.
Wyreżyserowany przez Hwanga Dong-hyuka serial przedstawia historię Seonga Gi-huna, który mierzy się z życiowymi przeciwnościami. Popadający w coraz większe długi mężczyzna nie jest w stanie zająć się chorą matką ani wesprzeć córki, która po rozwodzie zamieszkała z jego byłą żoną. Z radością przyjmuje ofertę dołączenia do konkursu, w której stawką są miliardy jenów. Nie wie jednak, że godzi się na rywalizację, która pod przykrywką dziecięcych zabaw, jest walką o przetrwanie.
Serial przyciągnął przed ekrany aż 142 miliony widzów w ciągu pierwszych 28 dni od premiery. Oznacza to, że "Squid Game" stał się najchętniej oglądaną oryginalną produkcją Netflixa w historii.
Zobacz też: Nowa wersja kultowej historii. Adaptacja jednej z najlepszych sensacji