Wielkie Oglądanie w Polsat Box Go! Przygotujcie się na filmowe i serialowe hity
Startuje największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy. Polsat Box Go w ramach „Wielkiego Oglądania” zaprasza na filmy, seriale, sport na żywo i masę rozrywki, proponując przy tym 140 kanałów tv.
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Wielkie Oglądanie". 45-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach Polsatu i TVN oraz w sieci kin Helios. Nośniki outdoorowe zaplanowano w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej (citylighty), jak i niestandardy - siatki wielkoformatowe oraz plakaty afiszowe w ramach kampanii guerilla, obecne w przestrzeni miejskiej w stolicy.
W internecie kampania startuje na największych portalach i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej mocny display i działania richmediowe.
Polsat Box Go to serwis streamingowy z bogatą biblioteką pełną różnorodnych treści i kanałów tv. Daje możliwość Wielkiego Oglądania - o każdej porze, w dowolnym miejscu, na wybranym urządzeniu. W ofercie:
· Filmy: nowości prosto z kina, komercyjne hity i produkcje rozrywkowe. Obok nich unikatowy Klub Konesera - katalog znakomitych, nagradzanych tytułów, pełen kina festiwalowego, eksperymentalnego i autorskiego - obrazów kreowanych przez wybitnych reżyserów.
· Sport na żywo: 20 popularnych kanałów sportowych, wydarzenia z Polski i ze świata - Liga Europy UEFA, Liga Konferencji UEFA, Liga Narodów UEFA, czołowe piłkarskie ligi europejskie, siatkówka, wielki tenis, koszykówka, UFC i wiele innych.
· Seriale: polskie tytuły na wyłączność ("Powrót do życia", "Krew", "Zdrada" i in.) i zagraniczne hity - od telenoweli po kultowe tytuły dostępne na kanałach telewizyjnych ("Przyjaciele", "Współczesna rodzina", "Młody Sheldon" i in.).
· Show: największe polskie i zagraniczne programy rozrywkowe - "Love Island. Wyspa miłości", "Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami", "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", "Moja mama i twój tata", "Siły Specjalne Polska", "Z kamerą wśród Kardashianów" itp.
· Newsy: największe kanały informacyjne na wyciągnięcie ręki, na wielu urządzeniach.
· Kanały TV: dostęp do 140 kanałów tv, czyli telewizja bez długotrwałych zobowiązań.
To wszystko dostępne w trzech przystępnych cenowo pakietach tematycznych - Sport, Premium i Start, które można subskrybować osobno, w zależności od zainteresowań i potrzeb, prosto i elastycznie - bez długoterminowych zobowiązań.