Netflix wciąż na szczycie w Polsce. Jak radzą sobie inne platformy?
Netflix pozostaje najczęściej odwiedzanym serwisem streamingowym w Polsce. Jak w sierpniu wypadły inne platformy?
Netflix w sierpniu odwiedziło 12,73 mln polskich internautów, co zapewniło 42,92 proc. zasięgu - tak mówią wyniki badania Mediapanel, które opracował portal Wirtualnemedia.pl. Widz średnio spędził w serwisie 5 godzin, 48 minut i 11 sekund.
HBO Max, który w zeszłym roku zastąpił HBO GO, miał 4,49 mln odwiedzających, co dało mu 15,13 proc. zasięgu. Przeciętnie platforma była używana przez 2 godziny, 6 minut i 17 sekund.
Z kolei Disney+ został odwiedzony przez 3,8 mln internautów, co daje mu 12,8 proc. zasięgu i średnio 3 godziny, 10 minut i 55 sekund spędzonych na platformie przez każdego widza.
TVP VOD odwiedziło z kolei 2,15 mln internautów, co daje 7,26 proc. zasięgu. Widzowie spędzili na platformie średnio 4 godziny, 11 minut i 43 sekundy.
Więcej użytkowników przyciągnęła platforma Player - 2,96 mln odwiedzających, co daje 9,98 proc. zasięgu oraz godzinę, 58 minut i 35 sekund średniego czasu korzystania oraz Canal+ online (2,81 mln użytkowników, 9,47 proc. zasięgu oraz 2 godziny, 18 minut i 42 sekundy przeciętnego czasu korzystania).
CDA Premium odwiedziło natomiast 2,36 mln internautów, co daje 7,95 proc. zasięgu. Widzowie spędzali tam średnio 47 minut i 10 sekund.
Jeśli chodzi o Prime Video, to platforma przyciągnęła 2,24 mln użytkowników, co przekłada się na 7,57 proc. zasięgu oraz 50 minut i 41 sekund przeciętnego czasu oglądania.
Z kolei platformę Viaplay odwiedziło 2,24 mln internautów, którzy spędzili tam średnio 32 minuty i 30 sekund (7,54 proc. zasięgu).
W Mediapanelu przedstawiana jest liczba użytkowników, czyli wszystkich internautów, którzy co najmniej raz w trakcie miesiąca odwiedzili platformę. Oprócz CDA Premium żaden z serwisów nie ujawnia, ilu ma subskrybentów w naszym kraju.