"Motyw": Małgorzata Kożuchowska wspiera swą serialową synową
Małgorzata Kożuchowska, czyli Luiza Porębska z „Motywu”, jest osobą o ogromnym sercu... Aktorka wspiera mnóstwo akcji charytatywnych i firmuje swą twarzą i nazwiskiem wiele kampanii społecznych, a ostatnio postanowiła pomóc też swym koleżankom i kolegom po fachu, którzy z powodu pandemii stracili pracę. Właśnie zareklamowała markę odzieżową, którą stworzyła jej serialowa synowa z „rodzinki.pl” Olga Kalicka!
Małgorzata Kożuchowska jest jedną z niewielu polskich gwiazd, które - mimo pandemii - zarabiają i to całkiem sporo...
Jak informuje jeden z portali, na konto aktorki wpłynęło ostatnio aż 400 tysięcy złotych za udział w kampanii reklamowej znanej sieci obuwniczej.
Odtwórczyni roli Luizy w "Motywie" doskonale wie, że nie wszystkie jej koleżanki i nie wszyscy koledzy mają możliwość zarabiania, gdy teatry są nieczynne, a zdjęcia do seriali i filmów zawieszone.
Aktorka robi, co może, by wspierać inne - czasowo pozbawione pracy na scenie czy przed kamerą - gwiazdy imające się różnych zajęć, by po prostu przetrwać.
Ostatnio postanowiła bezpłatnie zareklamować markę odzieżową stworzoną przez Olgę Kalicką, z którą przez kilka lat grała w "rodzince.pl". Małgorzata Kożuchowska zamieściła na Instagramie zdjęcie, do którego zapozowała w bluzce zaprojektowanej przez swą serialową synową.
- Olga stworzyła markę odzieżową (...) i ta piękna bluzka jest właśnie od niej - napisała i dodała, że podziwia swą młodszą koleżankę za kreatywność i pracowitość.
- W tym trudnym czasie przedstawiam ją Wam jako inspirację. Sprawdźcie, co ma do zaproponowania. Warto... Wspierajmy się! Inspirujmy! Pomagajmy sobie! - zaapelowała do swych fanów, po czym postawiła Olgę za wzór do naśladowania, nazywając ją "dowodem na to, że nie warto czekać, trzeba działać".
Olga Kalicka swą markę odzieżową stworzyła razem z koleżanką - obie zaprojektowały kolekcję ubrań dla kobiet ceniących klasykę, ale nie bojących się nowych trendów, obie kierują firmą, która - m.in. dzięki wsparciu Małgorzaty Kożuchowskiej - ma coraz więcej klientek.
Ciekawostką jest, że dziewczyny postanowiły aż 10 procent dochodu ze sprzedaży swoich produktów przekazywać szpitalnym placówkom zakaźnym.