"The Office PL": Ruszyły zdjęcia do trzeciego sezonu serialu Canal+
Poranna kapuczina zrobiona, odpowiedzi na maile z ASAP-em w tytule odpisane, pierwsze calle odbębnione... Ale nie w Kropliczance. W siedleckiej siedzibie wodnego potentata znów wszystko wywraca się do góry nogami. To firma, która żyje własnymi zasadami. Który inny serial tak dobrze odzwierciedla absurdy polskiego biurowego życia? Po sukcesie dwóch pierwszych sezonów twórcy wrócili na plan i szykują kolejną dawkę oryginalnych i nie przejmujących się polityczną poprawnością żartów. Premiera trzeciej odsłony "The Office PL" już jesienią w Canal+ online i na antenie Canal+ Premium.
Pierwszy w historii pomysł Patrycji, który ma sens, walka Michała o przetrwanie na stanowisku prezesa, zdrada dokonana przez najlepszego przyjaciela oraz wojna o serce Asi - pracowników Kropliczanki czekają duże zmiany, wyzwania i sytuacje, na które często jedyną reakcją może być facepalm. Dodatkowo "młody i dynamiczny" zespół powiększy się o dwa nowe etaty - w tych rolach Mateusz Król ("Kryptonim Polska") i Małgorzata Gorol ("Śubuk").
Za kamerę powraca Maciej Bochniak, natomiast za scenariusz odpowiadają niezmiennie Łukasz Sychowicz, Jakub Rużyłło, Mateusz Zimnowodzki i Mateusz Płocha. W głównych rolach ponownie zobaczymy Piotra Polaka, Vanessę Aleksander, Adama Woronowicza, Kornelię Strzelecką i Rafała Kowalskiego. Serial realizowany jest przy współpracy z BBC Studios oraz w koprodukcji z Comedy Central Polska. Producentami wykonawczymi są Dorota Kośmicka i Jan Kępiński z DGA Jake Vision. Producentkami ze strony Canal+ Polska - Beata Ryczkowska i Agnieszka Nejman.
"Widzowie pokochali humor codziennych zmagań biurowych bohaterów 'The Office PL', dlatego decyzja o realizacji trzeciego sezonu zapadła praktycznie od razu. Dzięki temu serialowi i naszym innym najnowszym produkcjom, Canal+ wypełnia niszę inteligentnych i zabawnych polskich komedii. Po ich odbiorze widać, że widzom bardzo brakowało seriali, przy których można się wspólnie pośmiać, a żarty i powiedzenia bohaterów z ekranu podbijają social media" - mówi Beata Ryczkowska, dyrektorka produkcji oryginalnych i koprodukcji Canal+ Polska.
"Oczekiwania po poprzednich sezonach są wysokie, dlatego z ekipą zadbaliśmy, żeby scenariusze nowych odcinków zaskakiwały, pokazywały bohaterów w zupełnie nowych sytuacjach, a przy tym ciągle w charakterystyczny dla tego formatu sposób komentowały naszą polską rzeczywistość. W tym pomaga nam jak zawsze świetna ekipa oraz obsada. Mimo że pracowników Kropliczanki czeka sporo zmian, to jedno pozostanie niezmienne - trzeci sezon będzie wciąż przezabawny i absurdalny, a fani będą mogli przejrzeć się w tych perypetiach jak w, nomen omen, kropli wody" - dodaje reżyser Maciej Bochniak.
Premiera trzeciego sezonu już jesienią w Canal+ online i na antenie Canal+ Premium.