Netflix nawiązał współpracę ze słynną marką modową
Francuska firma odzieżowa Lacoste stworzyła w kooperacji z Netfliksem kolekcję ubrań inspirowanych ośmioma serialami z katalogu tej platformy streamingowej. Projektanci wzięli na warsztat motywy z takich produkcji jak "Stranger Things", "Lupin", "Bridgertonowie", "Dom z papieru", "Wiedźmin", "Sex Education", "Cień i kość" i "Szkoła dla elity".
Kolekcja, na którą składają się koszulki polo, czapeczki, bluzy i spodnie dresowe, trafiła do sprzedaży 12 kwietnia. Odwołania do popularnych seriali Netfliksa odnajdziemy głównie w różnych wariacjach kultowego logo Lacoste, którym jest krokodyl.
Dla przykładu, fani "Strangers Things" dostrzegą w nim twarz potwora Demogorgona. Z kolei z myślą o sympatykach "Bridgertonów" stworzono krokodyla z wielką peruką na głowie.