Bridgertonowie Bridgerton
Ocena
serialu
9,3
Super
Ocen: 391
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Netflix nawiązał współpracę ze słynną marką modową

Francuska firma odzieżowa Lacoste stworzyła w kooperacji z Netfliksem kolekcję ubrań inspirowanych ośmioma serialami z katalogu tej platformy streamingowej. Projektanci wzięli na warsztat motywy z takich produkcji jak "Stranger Things", "Lupin", "Bridgertonowie", "Dom z papieru", "Wiedźmin", "Sex Education", "Cień i kość" i "Szkoła dla elity".

Kolekcja, na którą składają się koszulki polo, czapeczki, bluzy i spodnie dresowe, trafiła do sprzedaży 12 kwietnia. Odwołania do popularnych seriali Netfliksa odnajdziemy głównie w różnych wariacjach kultowego logo Lacoste, którym jest krokodyl.

Dla przykładu, fani "Strangers Things" dostrzegą w nim twarz potwora Demogorgona. Z kolei z myślą o sympatykach "Bridgertonów" stworzono krokodyla z wielką peruką na głowie.

Reklama

"Naszym zdaniem, produkty mogą być potężnym medium do opowiadania historii, a partnerstwo z Lacoste stanowi wyjątkową okazję do połączenia świata mody i rozrywki. Ta kolekcja to fascynujący i kreatywny sposób, w jaki fani mogą wyrazić swoją miłość do naszych historii i postaci" - stwierdził w komunikacie prasowym wiceprezes Netfliksa Josh Simon.

Natomiast agencja Bloomberg zwraca uwagę na to, że dla 90-letniej marki modowej ta współpraca może być sposobem na zyskanie sympatii wśród młodszych klientów.

To już kolejny raz, gdy Netflix podjął współpracę z uznaną marką modową. Przetarciem tego szlaku była westernowa kolekcja stworzona w 2021 roku przez francuski dom mody Balmain.


Zobacz też: Trzy superbohaterki to gwarancja sukcesu? The Marvels z trailerem w sieci

PAP life
Dowiedz się więcej na temat: Netflix: Seriale
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy