Nie tylko występy przed kamerą. Gwiazdy Hollywood i ich dochodowe biznesy
Wielkie nazwiska Hollywoodu mają na swoich kontach nie tylko udane występy przed kamerą. Aktorki i aktorzy często okazują się być także świetnymi przedsiębiorcami, dbającymi jednocześnie o walor estetyczny, wysoką wartość i unikatowość swoich produktów. Które gwiazdy z powodzeniem prowadzą swoje własne biznesy?
Niedawno Aniston nawiązała współpracę z marką suplementów kolagenowych Vital Proteins i została dyrektor kreatywną w 2020 roku.
W zeszłym roku gwiazda "Przyjaciół" wprowadziła na rynek własną markę kosmetyków do włosów LolaVie, która narodziła się z jej obsesji na punkcie "czasopism medycznych, postępu technologicznego i najnowszych innowacji w dziedzinie urody i zdrowia". Aniston jest zaangażowana we wszystkie aspekty działalności firmy, od rozwoju produktów i marketingu po kreatywną promocję. Podchodzi do wprowadzania nowego asortymentu na rynek z pełnym zaangażowaniem, oferując go tylko wtedy, gdy czuje, że jest w pełni gotowy.
Korzystając z zarobionych pieniędzy i popularności serialu "Breaking Bad" Bryan Cranson i Aaron Paul zdecydowali się na inwestycję we własną markę trunków wyskokowych. Wytwarzany przez nich mezcal nosi nazwę "Dos Hombres", co jest nawiązaniem do restauracji z kurczakami, którą widzowie znają z serialu. Wprowadzony na rynek w 2019 roku alkohol zdobył szerokie uznanie i cieszy się popularnością nie tylko wśród wiernych fanów serii. Zaledwie kilka lat po wejściu na rynek mężczyźni mogą pochwalić się trzecim najlepiej sprzedającym się trunkiem tego typu w Stanach Zjednoczonych.
"To był pomysł Aarona, aby uruchomić Dos Hombres, więc to on jest mózgiem marki. Ja tylko dostarczam moje niezwykłe piękno" - mówi Cranston.
"Pamiętniki Wampirów" doczekały się ośmiu sezonów. Po zakończeniu emisji w 2017 roku, popularne gwiazdy serialu szukały pretekstu do dalszej współpracy. Wspólna miłość do burbonu stanowiła idealną okazję. W maju 2021 roku Ian Somerhalder i Paul Wesley wypuścili na rynek Brother's Bond, nazwany na cześć ich trwałej przyjaźni. Nieco ponad rok po wprowadzeniu na rynek rosnący popyt zainspirował duet do wprowadzenia limitowanej oferty, która mogłaby zainteresować także koneserów.
The Outset to ekologiczna, roślinna linia kosmetyków do pielęgnacji skóry Scarlett Johansson, znana z nawilżającej mieszanki składników, która służy jako botaniczna alternatywa dla kwasu hialuronowego. Niedawno aktorka podpisała również umowę jako dyrektor kreatywny i inwestor Snow Days, teksańskiej firmy zajmującej się produkcją organicznej, bezzbożowej mrożonej pizzy.
Współcześni konsumenci są coraz bardziej zainteresowani składnikami, które wprowadzają do swoich organizmów. Często także opierają się niepotrzebnym dodatkom i domagają się przejrzystości na etykietach. Cameron Diaz popiera to podejście i właśnie dla takich osób stworzyła organiczną i wegańską markę win - Avaline. Oferowane przez nią produkty cechuje wysoka jakość, przez co cieszą się sporą popularnością.
Zobacz też: Tak dziś wyglądają gwiazdy "Rancza". Niektórzy z nich są nie do poznania!