Jak powstało imperium najnowszej miliarderki? Oto tajemnica sukcesu
Selena Gomez to nie tylko ikona popkultury, ale też utalentowana bizneswoman. Jak aktorka Disney Channel zbudowała swoją fortunę? Okazuje się, że talent to zaledwie część układanki. Ważna jest też biznesowa intuicja.
Selena Gomez urodziła się w 1992 roku w Teksasie. Rozpoczęła swoją karierę bardzo wcześnie, bo w wieku 7 lat, ale najbardziej przełomową i obecnie już w pewnym sensie kultową rolą była postać Alex Russo w serialu "Czarodzieje z Waverly Place".
Założyła zespół, w którym spełniała się jako wokalistka. Razem z "Selena Gomez & the Scene" wydała trzy albumy studyjne, a później także trze solowe albumy. Wszystkie jej płyty zyskały w Stanach Zjednoczonych status złotych, za sprzedaż ponad pół miliona egzemplarzy.
Według raportu Bloomberg Selena Gomez oficjalnie dołączyła do grona miliarderów! Jej majątek jest obecnie szacowany na około 1.3 miliarda. Warto jednak zaznaczyć, że tylko część fortuny pochodzi z działalności muzycznej lub aktorskiej. Imponująca część majątku pochodzi z marki kosmetyków, która została uruchomiona w 2019 roku. "Rare Beauty" jest obecnie dostępne tylko w kilku krajach - USA, Kanadzie i Meksyku.
Na jakiej podstawie oszacowane majątek Seleny Gomez? Bloomberg wziął pod uwagę udziały w marce kosmetycznej, wpływy z platformy Wondermind (poświęconej zdrowiu psychicznemu), nieruchomości, występ na scenie i przed kamerami oraz współprace na social mediach.
Aktorka obecnie jest jedną z najbardziej zapracowanych gwiazd, a jej występ w filmie "Emilia Perez" jest pierwszym po dłuższej przerwie. Niedawno na Disney+ zadebiutował też kolejny sezon "Zbrodni po sąsiedzku".