Heidi Klum w reklamie bielizny. Wystąpiła z córką
49-letnia supermodelka Heidi Klum i jej pierworodna córka, 18-letnia Leni wzięły udział w bieliźnianej sesji zdjęciowej w ramach jesienno-zimowej kampanii reklamowej włoskiej marki Intimissimi. To pierwszy raz, gdy zostały twarzami tej samej firmy.
Leni jest owocem krótkiego związku Heidi Klum z włoskiem biznesmenem, Flavio Briatore. Gdy Niemka wyszła za mąż za Seala, ten adoptował Leni. Z małżeństwa z piosenkarzem doczekała się dwóch synów i córki. Obecnie Klum jest żoną młodszego o 16 lat gitarzysty Tokio Hotel, Toma Kaulitza.
Leni poszła śladami rodzicielki i też jest modelką. Pierwszą wspólną profesjonalną sesją zdjęciową matki i córki była ta, z której zdjęcie zdobiło okładkę niemieckiego "Vogue’a" z grudnia 2020 r. Teraz poszły o krok dalej i zaliczyły pierwszą kampanię reklamową, której obie są gwiazdami. Do współpracy zaprosiła je włoska marka Intimissimi. Zdjęcia z jesienno-zimowej kampanii reklamowej z udziałem Heidi i Leni ujrzały światło dziennie 10 października. Obie pozują w koronkowych zestawach. Kampanii towarzyszy też klip, w której modelki udają, że śpiewają jedną z włoskich arii operowych.
"Razem z Intimissimi celebrujemy kobiety, miłość i wsparcie między matką a córką, jak również to, jak pewna siebie, piękna i radosna możesz być dzięki bieliźnie" - napisała Heidi Klum na swoim Instagramie pod zdjęciem z kampanii.
W sierpniu Heidi przyznała, że obecnie priorytetem jej córki nie jest modeling, ale studia. Niedawno Leni przeprowadziła się z Los Angeles do Nowego Jorku, gdzie dostała się do college’u.