"Dziewczyny ze Lwowa": Spadła oglądalność produkcji
Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 2,91 mln osób, o 800 tys. widzów mniej niż premierowa odsłona produkcji emitowana jesienią 2015 roku - informuje serwis WirtualneMedia.pl.
Średnia oglądalność serialu emitowanego od 3 września do 3 grudnia wyniosła 2,91 mln widzów.
"Dziewczyny ze Lwowa" to historia czterech przyjaciółek zza wschodniej granicy, które przyjechały do Warszawy w poszukiwaniu pracy i lepszego życia.
Są to: Uliana (Anna Gorajska), Polina (Magdalena Wróbel), Olyia (Katarzyna Ucherska) i Swietłana (Anna Maria Buczek). Każda z nich, na czarno, podejmuje się pracy, która nie ma nic wspólnego z ich prawdziwym zawodem czy wykształceniem.
W drugim sezonie Polina (Magdalena Wróbel) wraz ze swoim byłym szefem Jackiem (Krzysztof Czeczot) i Swietą (Anna Maria Buczek) rozkręcając biznes z ubrankami dla dzieci, kursują między Polską a Ukrainą.