Reklama

rodzinka.pl

Ocena
serialu
8,6
Bardzo dobry
Ocen: 4732
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Polacy kochają "rodzinkę"

W zeszłym tygodniu rozpoczęło się pięć nowych polskich seriali. "rodzinka.pl" skusiła największą widownię. Jakie jeszcze serialowe nowości spodobały się Polakom?

Spośród nowych formatów najlepiej poradził sobie drugi odcinek "rodzinki.pl" (nadawane są po dwa naraz), który obejrzało 4,46 mln widzów (27,36 proc udziału w rynku). Zaraz za nim znalazł się premierowy epizod tej produkcji - 3,93 mln odbiorców (23,2 proc udziału w rynku).

Reklama

Trzeba jednak przyznać, że z prezentowanych nowości właśnie ten serial miał bodaj najmniejszą konkurencję. W czasie jego nadawania na pozostałych kanałach emitowane były: serial dokumentalny "Operacja życie" (TVP1), film "50 pierwszych randek" (Polsat) oraz "You Can Dance - Po prostu tańcz" (TVN).

Pierwszy odcinek "rodzinki.pl" zanotował znacznie lepszy wynik niż premierowy epizod serialu "1920. Wojna i miłość", choć i ta premiera TVP wypadła przyzwoicie, notując wynik 3,31 mln widzów.

Skazany na pożarcie "Chichot losu" - nadawany w trakcie "muzycznej wojny" pomiędzy TVP2 a Polsatem w sobotni wieczór - miał całkiem niezłą oglądalność - 3,17 mln odbiorców. Uwagę zwraca zwłaszcza najwyższy spośród wszystkich nowych seriali zasięg, co dowodzi, że widzowie przełączali się chętnie na Jedynkę w przerwach obu muzycznych show i "testowali" nowy serial.

Ostatnia nowa produkcja - "Przepis na życie" nie zatrzymała wszystkich widzów wcześniej nadawanego "X-Factora" ani też nie przejęła widzów "Rancza" - które zakończyło się chwilę wcześniej na TVP1 - i w efekcie przegrało z kretesem z... Indianą Jonesem. Wynik "Przepisu..." to 3,05 mln odbiorców.

Najsłabiej wystartował zaś "Instynkt" (1,83 mln), który przegrał konkurencję przede wszystkim ze "Szpilkami na Giewoncie" Polsatu.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje