"Prosto w serce" słabsze niż "Majka"!
Pierwszy sezon "Prosto w serce" miał mniej widzów niż emitowany rok wcześniej w tym samym paśmie serial "Majka". Mimo to stacja TVN zarobiła na reklamach w przerwach "Prosto..." 63,3 mln zł.
Mimo że "Prosto w serce" oglądało średnio 2,39 mln osób, a "Majkę" 2,8 mln, stacja TVN utrzymała drugie miejsce w rynku w grupie 4+. Kanał ustępował jedynie TVP 1 nadającej wtedy "Klan" - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Okazuje się jednak, że serial z Anią Muchą nie oddał "Majce" palmy pierwszeństwa jeśli chodzi o wpływy z reklam. Pierwszy sezon, do przerwy wakacyjnej, zarobił dla stacji 63,3 mln zł. "Majka" w tym samym okresie 62 mln. Ale nie można zapomnieć, o tym, że "Majka" miała o pięć odcinków mniej - przerwa wakacyjna dla niej zaczęła się w ubiegłym roku po prostu tydzień wcześniej.
A wy bardziej lubicie "Majkę", czy "Prosto w serce"?