Reklama

Prosto w serce

Ocena
serialu
7,5
Dobry
Ocen: 1258
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

"Prosto w serce" gorsze od "Majki"

Serial "Prosto w serce", którego emisja zakończyła się 23 grudnia, oglądało średnio 2,3 mln widzów. Na reklamach, wyświetlanych przy produkcji, stacja TVN zarobiła ponad 100 mln zł.

Emisja serialu w telewizji TVN rozpoczęła się 23 grudnia 2010 roku i zakończyła dokładnie po roku - 23 grudnia 2011. Według danych pochodzących z firmy Nielsen Audience Measurement, podczas prezentowania "Prosto w serce" stacja miała 19,8 proc. udziału w rynku i przegrywała tylko z TVP 1 (25,3 proc.).

Reklama

Jak podaje press.pl, cennikowe wpływy reklamowe TVN z reklam wokół serialu wyniosły 104,3 mln zł. Według serwisu wirtualnemedia.pl jest to zdecydowanie gorszy wynik niż w przypadku "Majki". Serial o młodej fotografce oglądało 400 tys. widzów więcej niż produkcję z Anną Muchą.

Przypomnijmy, że główne role w serialu "Prosto w serce" grali także Filip Bobek i Małgorzata Socha.

Od stycznia "Prosto w serce" zastąpi w ramówce TVN nowy serial "Julia". Pierwszy odcinek nowej produkcji pokazano pilotażowo 23 grudnia, tuż po ostatniej części "Prosto w serce". Odcinek "Julii" zgromadził średnio 2,5 mln widzów.

Dowiedz się więcej na temat: Anna Mucha

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje