Netflix: Seriale
Ocena
serialu
7,5
Dobry
Ocen: 900
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Nowe hity Netflixa podbijają serca widzów! Co króluje w rankingu?

Netflix ogłosił triumfalny powrót jednego z najgłośniejszych debiutów ostatnich lat, który ponownie podbił serca widzów na całym świecie. W tym samym czasie, do czołówki rankingu dołączył serial dokumentalny, który ujawnia mroczne kulisy popularnego reality show.

"Wednesday": sezon 2. i 1.

Wednesday powraca do Akademii Nevermore na kolejny rok, jednak nic nie jest takie, jak poprzednim razem. Nie jest już dziwną outsiderką, tylko szkolną bohaterką. Podąża za nią wianuszek fanów oraz... tajemniczy stalker, który uprzykrza jej życie. I nawet jeśli ciągłe zagrożenie życia jest dla bohaterki Jenny Ortegi dniem powszednim, to nagła popularność sprawia, że wiele spraw się komplikuje.  

W zaledwie kilka dni od premiery drugi sezon "Wednesday" wrócił na szczyt rankingu, tym razem z wynikiem 29,1 mln wyświetleń! To z kolei przekłada się na ponad 117 mln godzin spędzonych przed ekranami! Mroczna Wednesday Addams ponownie króluje na platformie!  

Reklama

Na fali popularności nowego sezonu, do rankingu powróciła także pierwsza odsłona serialu, dla której jest to już 23. tydzień w rankingu. Pierwszy sezon ponownie odtworzona 7,4 mln razy i z tym wynikiem zajmuje trzecie miejsce w cotygodniowym zestawieniu.  

"Waga prawdy: kulisy programu 'The biggest loser'": sezon 1.

Serial dokumentalny odkrywa przed widzami kulisy popularnego reality show - to niezwykła możliwość, by poznać jasne i ciemne strony programu. W wywiadach z byłymi uczestnikami, trenerami, producentami i specjalistami ds. zdrowia twórcy analizują podejście programu do przemiany, obecność systemów wsparcia oraz wyjątkowe wyzwania związane z realizacją telewizji typu reality show. Seria pokazuje, jak udział w programie wpłynął na życie jego bohaterów długo po tym, jak zgasły kamery i skłania widzów do refleksji nad równowagą między rozrywką a dobrostanem — oraz tym, co naprawdę oznacza trwała zmiana. 

Produkcja zadebiutowała w Polsce 15 sierpnia, a na świecie cieszy się sporym zainteresowaniem: w zaledwie kilka dnia produkcję odtworzono 7,5 mln razy. 

"Dzikość": sezon 1.

Serial zadebiutował w Polsce 17 lipca i szybko znalazł oddane grono fanów.   

"Dzikość" to thriller kryminalny, skupiający się na losach Kyle’a Turnera (Eric Bana). Spełnia się jako agent Służby Parków Narodowych, który stara się utrzymywać prawo i porządek na bezkresnych terenach, które zna jak własną kieszeń. Produkcja zaczyna się od mocnego otwarcia, które nadaje tempo fabule. Kyle, rozpoczyna śledztwo w sprawie śmierci i zaczyna odkrywać mroczne tajemnice parku. Wraz z rozwojem historii, odkrywamy, że nasz bohater skrywa bogatą i bolesną przeszłość.  

Produkcja od pięciu tygodni cieszy się ogromnym zainteresowaniem i w ciągu ostatnich dni produkcje odtworzono 4,9 mln razy.

"The Hunting Wives": sezon 1.

Produkcja nie jest dostępna w Polsce. Serial "The Hunting Wives" opowiada historię Sophie, która mieszka w Teksasie. Zaprzyjaźnia się z Margo, a kobieta wprowadza do jej życia zaskakujące emocje, czyli obsesję, uwodzenie i zbrodnie. Sophie zostaje wplątana w sprawę śmierci nastolatki i staje się główną podejrzaną. Produkcja powstała na podstawie powieści May Cobb.    

Serial odtworzono na świecie 3 mln razy.   

"Sullivan’s Crossing": sezon 1.

Produkcja jest jeszcze niedostępna w Polsce. Neurochirurżka Maggie Sullivan wraca po skandalu do rodzinnej miejscowości. Kobieta będzie musiała zmierzyć się ze swoją przeszłością. Co ją czeka w rodzinnych stronach?   

Pierwszy sezon cieszy się za granicą sporym zainteresowaniem, a niedawno do rankingu trafił także trzeci sezon, który w ostatnich dniach fani zobaczyli 2,8 mln razy.  

"Raw: 2025"

Od stycznia 2025 roku Netflix uzyskał wyłączność na emisję flagowego programu wrestlingowego WWE w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Ameryce Łacińskiej. Z czasem zostaną dodane nowe kraje i regiony.      

W ostatnich dniach produkcję odtworzono 2,8 mln razy.   

"Miłość jest ślepa: Wielka Brytania": sezon 3.

"Love is Blind" elektryzuje widzów na całym świecie. Do śledzenia perypetii uczestników show przyznają się nawet największe gwiazdy Hollywood. 

W "Love is Blind" single i singielki poznają się w tzw. kapsułach - małych pokojach oddzielonych cienką ścianą. Nie widzą się nawzajem, są odcięci od świata zewnętrznego i mogą polegać wyłącznie na rozmowach, które z dnia na dzień stają się coraz bardziej intymne. Jeśli między nimi narodzi się silna emocjonalna więź, pada kluczowa decyzja - zaręczyny. Dopiero wtedy mogą zobaczyć się po raz pierwszy.  

Najnowszą, brytyjską edycję odtworzono 2,6 mln razy od dnia premiery. 

"Jim Jefferies: Two Limb Policy"

Tym razem komik dzieli się z widzami swoimi przemyśleniami na temat wąsów, pomysłów mężczyzn oraz wyjaśnia, dlaczego w jego oczach aktorstwo nie jest prawdziwą pracą. 
Stand-up odtworzono 2,1 mln razy. 

"Ms. Rachel": sezon 1.

Do rankingu powraca uwielbiana produkcja dla najmłodszych. Wraz z uwielbianą Rachel mali widzowie mogą uczyć się bawić i śpiewać! Dzięki interaktywnej formie otrzymają ważne lekcje o literach, cyfrach, kolorach, kształtach oraz wiele więcej! Produkcję w ostatnich dniach odtworzono 2 mln razy.  

swiatseriali
Dowiedz się więcej na temat: Netflix: Seriale | Wednesday
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL