Reklama

"Motyw": Małgorzata Kożuchowska wspiera swą serialową synową

Małgorzata Kożuchowska jest jedną z niewielu polskich gwiazd, które - mimo pandemii - zarabiają i to całkiem sporo...

Jak informuje jeden z portali, na konto aktorki wpłynęło ostatnio aż 400 tysięcy złotych za udział w kampanii reklamowej znanej sieci obuwniczej.

Odtwórczyni roli Luizy w "Motywie" doskonale wie, że nie wszystkie jej koleżanki i nie wszyscy koledzy mają możliwość zarabiania, gdy teatry są nieczynne, a zdjęcia do seriali i filmów zawieszone.

Reklama

Aktorka robi, co może, by wspierać inne - czasowo pozbawione pracy na scenie czy przed kamerą - gwiazdy imające się różnych zajęć, by po prostu przetrwać.

Ostatnio postanowiła bezpłatnie zareklamować markę odzieżową stworzoną przez Olgę Kalicką, z którą przez kilka lat grała w "rodzince.pl". Małgorzata Kożuchowska zamieściła na Instagramie zdjęcie, do którego zapozowała w bluzce zaprojektowanej przez swą serialową synową.

- Olga stworzyła markę odzieżową (...) i ta piękna bluzka jest właśnie od niej - napisała i dodała, że podziwia swą młodszą koleżankę za kreatywność i pracowitość.

- W tym trudnym czasie przedstawiam ją Wam jako inspirację. Sprawdźcie, co ma do zaproponowania. Warto... Wspierajmy się! Inspirujmy! Pomagajmy sobie! - zaapelowała do swych fanów, po czym postawiła Olgę za wzór do naśladowania, nazywając ją "dowodem na to, że nie warto czekać, trzeba działać".

Olga Kalicka swą markę odzieżową stworzyła razem z koleżanką - obie zaprojektowały kolekcję ubrań dla kobiet ceniących klasykę, ale nie bojących się nowych trendów, obie kierują firmą, która - m.in. dzięki wsparciu Małgorzaty Kożuchowskiej - ma coraz więcej klientek.

Ciekawostką jest, że dziewczyny postanowiły aż 10 procent dochodu ze sprzedaży swoich produktów przekazywać szpitalnym placówkom zakaźnym.

swiatseriali

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje