"M jak miłość": Mostowiakowie wciąż nie do pobicia!
Żaden z 72. odcinków sagi rodu Mostowiaków, wyemitowanych w sezonie jesienno-wiosennym, nie dał najmniejszych szans konkurencji. Średnia oglądalność "M jak miłość“ między 8 września 2020 a 31 maja 2021 r. wyniosła blisko cztery miliony widzów! Największą widownię zgromadził 1563. odcinek z 2 lutego br., w którym ważyły się losy życia i śmierci Janka (Tomáš Kollárik) postrzelonego w dniu ślubu z Sonią (Barbara Wypych) -4,28 mln widzów.
Najpopularniejszy niezmiennie od 21 lat polski serial po raz kolejny zapewnił telewizyjnej "Dwójce“ pozycję zdecydowanego lidera - zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia oglądalność "Emki" przełożyła się na 27,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 23,17 proc. w grupie 16-59.
W porze nadawania "M jak miłość“ TVP2 była niekwestionowaną królową całego rynku telewizyjnego. Druga lokata należała do TVN i teleturnieju "Milionerzy“ (udział 8,31 proc.), trzecia - do Polsatu (udział 7,71 proc.), a czwarta do TVP1 (udział 2,84 proc).
W porównaniu do zeszłego sezonu "Emka" straciła około 700 tysięcy widzów, jednak nawet najgorzej oglądany odcinek miał lepszy wynik niż jakikolwiek inny serial.
- Pozycja niekwestionowanego lidera i zostawienie konkurencji daleko w tyle daje olbrzymią satysfakcję oraz poczucie, że zespół "M jak miłość“ niezmiennie od 21. sezonów potrafi wsłuchiwać się w potrzeby, gust i oczekiwania naszych widzów - specjalnie dla Interii komentuje Karolina Baranowska, która odpowiada za promocję seriali firmowanych przez producenta Tadeusza Lampkę ("M jak miłość“, "Barwy szczęścia“, "Na dobre i na złe“ oraz "Na sygnale“).
- Na każdym etapie pracy to właśnie widzowie są zawsze dla nas najważniejsi. Dlatego na bieżąco monitorujemy ich opinie w mediach społecznościowych oraz na wszystkich portalach poświęconych serialom na czele z www.swiatseriali.interia.pl, czyli najlepiej poinformowanym medium w Polsce o tym, co piszczy w produkcjach w odcinkach - dodaje Karolina Baranowska.
Obecnie wszystkie piony "Emki" pracują bardzo intensywnie, by premierowe odcinki, które na antenę TVP2 trafią zaraz po wakacjach, przyciągnęły tłumnie widzów przed telewizory.
- Mamy nadzieję, że spotkamy się we wrześniu w każdy poniedziałek i wtorek o godzinie 20:55! Nie zamierzamy bynajmniej spocząć na laurach i oddać pola konkurencji. Rekordowe wyniki mobilizują, dlatego zrobimy wszystko, by jesienią największa część telewizyjnego tortu znów przypadła Dwójce i rodzinie Mostowiaków - zdradza nam szefowa PR w firmach MTL Maxfilm i Artrama.