„Głęboka woda” przegrała z konkurencją
Drugi sezon serialu oglądało o 1,3 mln widzów mniej niż poprzednią serię. Produkcja w swoim paśmie przegrała ze wszystkimi głównymi konkurentami!
Drugi sezon "Głębokiej wody" można było śledzić na antenie TVP 2 od 24 marca do 16 czerwca, w niedziele ok. godz. 22.00 na antenie. Średnia oglądalność serialu wyniosła zaledwie 491 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement) - donosi portal Wirtualnemedia.pl.
Serial drastycznie obniżył wyniki oglądalności w stosunku do poprzedniego sezonu (emitowanego na przełomie 2011 i 2012 roku, w niedziele o godz. 21.10), który gromadził aż 1,8 mln widzów.
W czasie nadawania "Głębokiej wody" TVP 2 zajęła dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem pasma był Polsat, emitujący serial "Kości" i festiwal "TOPtrendy 2013, na drugim miejscu uplasowała się TVP 1 (filmy fabularne i koncert Opole 2013), a na trzecim - TVN ("Na językach" i serial "Kamuflaż").
"Głęboka woda" to misyjny serial TVP 2 opowiadający o pracownikach ośrodka pomocy społecznej. Choć produkcja nie osiągnęła spektakularnych wyników oglądalności, została doceniona przez krytyków.
Serial zdobył m.in. nagrodę Prix Italia dla najlepszego serialu TV w konkursie tegorocznej 64. edycji festiwalu produkcji telewizyjnej - Prix Italia, został także wyróżniony na festiwalach w Chicago czy Monte Carlo.