Lubi nowojorskie klimaty w... modzie
Olga Bołądź, czyli Celina Dłużewska z "Czasu honoru", wiele razy mówiła w wywiadach, że jeśli w jakimś stroju nie czuje się dobrze, od razu to po niej widać. Aktorka została właśnie ambasadorką nowej na polskim rynku marki odzieżowej, co oznacza, że odnalazła wreszcie firmę, której kreacje w pełni akceptuje!
Już za kilka dni w jednym z warszawskich centrów handlowych Olga Bołądź uroczyście otworzy pierwszy w Europie butik z odzieżą, którą uwielbiają młodzi Amerykanie. Koszulki, bluzy i dżinsy z metką American Eagle Polacy od lat masowo przywożą ze swoich podróży za ocean. Teraz będą mogli kupować je także w Warszawie.
- Lubię patrzeć na piękne rzeczy i stylizacje, ale sama na co dzień rzadko się stroję. Wolę styl hippie czy urban style w klimacie Nowego Jorku - mówi Olga Bołądź.
Aktorka zgodziła się użyczyć swego wizerunku American Eagle, bo ubrania tej marki bardzo się jej podobają i - co podkreśliła podczas konferencji prasowej firmy - świetnie wpasowują się w jej własny styl.
- W tych ubraniach nie czuję się... przebrana. To fajne ciuszki dla młodych, ceniących sobie wygodę ludzi - powiedziała.
Olga Bołądź jest przekonana, że dzięki firmom takim jak American Eagle polskie ulice mogą wkrótce być bardzo kolorowe i bardzo... światowe - jak ulice Nowego Jorku, gdzie w samym sercu Time Square znajduje się flagowy i największy sklep AE. Przyznała, że czasami przywoziła sobie ubrania tej marki z wypraw do Stanów Zjednoczonych i bardzo lubi w nich chodzić.