"Blondynka": Joanna Moro spodobała się widzom
TVP1 jest zadowolona z wyników oglądalności "Blondynki" z Joanną Moro. Stacja zapowiedziała zamówienie kolejnego sezonu.
W czasie emisji trzeciego sezonu "Blondynki" TVP1 była liderem rynku telewizyjnego w grupie wszystkich widzów. Za nią uplasował się Polsat.
Odcinki serialu śledziło średnio 3,15 mln osób, co dało TVP1 18,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - podaje Nielsen Audience Measurement.
W ubiegłym roku druga seria „Blondynki”, miała nieco więcej widzów. Oglądało ją średnio 3,17 mln osób.
Serial zadebiutował na antenie TVP1 wiosną 2010 roku, później miał trzyletnią przerwę.
Jedynka wróciła do jego emisji jesienią 2013 roku.
Obecnie, po zmianie odtwórczyni głównej roli, Julii Pietruchy, jako Sylwię oglądamy Joannę Moro.