Barwy szczęścia
Ocena
serialu
7,9
Dobry
Ocen: 20171
Oceń
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

"Barwy szczęścia": Wiktoria Gąsiewska oszukała swoje fanki?

Wiktoria Gąsiewska, czyli Oliwka z „Barw szczęścia” i Justyna z nowego serialu TVP „Będzie dobrze, kochanie”, dołączyła niedawno do grona gwiazd, które sprzedają swoje stare ubrania za pośrednictwem specjalnie do tego celu stworzonej apki. Niestety, niektóre fanki aktorki poczuły się oszukane... Dlaczego?

Wiktoria Gąsiewska należy do grona najpopularniejszych młodych aktorek i najbardziej wpływowych influencerek w Polsce.

Niemal każde zdjęcie, które publikuje na Instagramie, to... reklama jakiegoś produktu czy usługi. 21-letnia gwiazda "Barw szczęścia", "Pierwszej miłości" i "rodzinki.pl" od niedawna namawia swe rówieśnice, by kupowały jej stare ubrania za pośrednictwem nowej apki.

- Wiosenne porządki w szafie - napisała Wiktoria pod zdjęciem mającym zachęcić fanki do robienia u niej zakupów.

Aktorka zobowiązała się, że pieniądze ze sprzedaży swych ubrań przeznaczy na wsparcie szpitali w walce z koronawirusem.

Reklama

Fanki odtwórczyni roli Justyny w serialu "Będzie dobrze, kochanie" bardzo szybko odkryły, że ich idolka - delikatnie mówiąc - nie poinformowała ich, że jej "wiosenne porządki w szafie" to nic innego jak... część kampanii reklamowej mającej na celu wypromowanie nowej aplikacji.

Mnóstwo dziewczyn poczuło się oszukanych, zwłaszcza że apka - jak wynika z komentarzy pod postem Wiktorii - jest fatalna!

Okazuje się, że Wiktoria Gąsiewska to jedna z wielu celebrytek, które - oczywiście za odpowiednim wynagrodzeniem - reklamują specjalny program do sprzedaży używanych ciuszków!

Wiele spośród kilkuset tysięcy osób obserwujących profile Wiktorii w mediach społecznościowych zarzuca młodziutkiej aktorce, że jest "słupem reklamowym", a w dodatku nie za bardzo przejmuje się jakością tego, co promuje...

- W czasach, gdy wszyscy martwimy się, czy starczy nam pieniędzy na jedzenie, ty wciskasz nam niepotrzebne kosmetyki, niezdrowe napoje i jakieś tragiczne apki - napisała jedna z fanek pod którymś z rzędu postem reklamowym wrzuconym przez Wiktorię Gąsiewską do sieci.

Tymczasem liczba obserwatorów Wiktorii Gąsiewskiej na Instagramie lada moment dobije do miliona i aktorka, której wpisy mają coraz większe zasięgi, stanie się naprawdę łakomym kąskiem dla reklamodawców...

swiatseriali
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy