Uwaga komiksomaniacy! Nadchodzi "Agents of S. H. I. E. L. D."

Premiera serialowej adaptacji komiksu Marvela już coraz bliżej. Telewizja ABC właśnie ujawniła plakat promocyjny, a producenci serii zdradzili kilka szczegółów dotyczących pierwszych odcinków.



Odnośnie formatu serialu, producent Jed Whedon powiedział, że w każdym odcinku będzie pojawiał się nowy bohater z marvelowskiego świata. "Chcemy, żeby każdy tydzień był wyzwaniem" - dodał Whedon.

Producent przyznał również, że po nakręceniu pilotowego odcinka, on jak i reszta zespołu, mieli obawy, czy budżetu wystarczy na kolejne epizody. "Pomyślałem sobie, że drugi odcinek będzie opowiadał o nas siedzących w windzie i zastanawiających się, jak mogliśmy wydać wszystkie pieniądze" - żartował Whedon. "Na szczęście jakoś wystarczyło i odcinek numer dwa jest jeszcze bardziej ekscytujący" - dodał.

Reklama

Wielu fanów zastanawiało się także, co stanie się z agentem Coulsonem, jedną z kluczowych dla "Agents of S. H. I. E. L. D" postaci, która została ostatnio uśmiercona w innej produkcji spod znaku Marvela - "Avengers".

"Nigdy nie zrobilibyśmy serialu pod tytułem "Agents of S. H. I. E. L. D" bez Clarka (Gregga, aktora grającego postać Coulsona)" powiedział producent wykonawczy - Jeph Loeb. Sam aktor przyznał, że nie chciałby aby jego rola w serialu w jakikolwiek kolidowała z rzeczywistością znaną z "Avengers". Jednak po zapewnieniach  Whedona, że zmartwychwstanie agenta Coulsona zyska wiarygodne wytłumaczenie, nie miał dalszych oporów.

Należy nadmienić, że Whedon jest także producentem drugiej części "Avengers". Czy można więc oczekiwać, że obie produkcje będą jakoś powiązane? "Jeśli tylko pojawi się taka szansa, postaramy się je ze sobą połączyć. Jest ku temu okazja, czemu z niej nie skorzystać? Nie chciałbym jednak, żeby ideą serialu stało się podtrzymywanie spuścizny po "Avengers" skomentował Whedon.

"Agents of S. H. I. E. L. D." będą gościć na małych ekranach od 24 września.

swiatseriali.pl
Dowiedz się więcej na temat: seriale
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy