Polsat liderem w grupie komercyjnej w Poniedziałek Wielkanocny!
Wielkanocny Poniedziałek upłynął widzom Polsatu pod znakiem animowanych i aktorskich przebojów Disneya.
Od świątecznego poranka do głównego wieczornego seansu widzowie zobaczyli takie hity jak (w kolejności emisji): "Gdzie jest Nemo", "Gdzie jest Dory", "Mary Poppins powraca", "Zaplątani", "Toy Story 4" i nową wersję animowanego przeboju "Król Lew".
Wszystkie produkcje Disneya w Wielkanocny Poniedziałek zgromadziły liczną widownię, lecz najbardziej odbiorcom przypadł do gustu "Król Lew". Główny bohater, lwiątko o imieniu Simba, pozostając wierny naukom swojego ojca, Mufasy, bierze sobie do serca swoje królewskie przeznaczenie. Z pomocą dwójki nowo poznanych przyjaciół zamierza odzyskać należne dziedzictwo. Wcześniej musi jednak odszukać swoją drogę ku dorosłości...
Film ten w grupie A16-19 osiągnął wynik ponad 17 proc. Równie dobre udziały stacja zanotowała w grupie All4+ - ponad 12 proc.
Trzecia edycja Dnia Disneya w Polsacie zakończyła się sukcesem. Polsat był najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie komercyjnej - z wynikiem ponad 11 proc udziałów w rynku.