"Miłość na bogato" - hit w sieci, kit w telewizji
Nowy serial Vivy - "Miłość na bogato" - w telewizji obejrzało zaledwie 24 tys. widzów. Produkcja święci jednak triumfy w internecie! Pierwszy odcinek został już wyświetlony w sieci ponad 800 tys. razy!
"Miłość na bogato" nadawana jest w Vivie w czwartki o 19.30. Pierwszy odcinek miał premierę 29 sierpnia, drugi tydzień później. Jak donosi portal Wirtualnemedia.pl z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że serial obejrzało średnio 24 tys. widzów.
Pomimo niskiej oglądalności w telewizji, serial cieszy się dużym zainteresowaniem w sieci, gdzie na razie udostępniono pierwszy odcinek.
- Na naszej stronie to absolutny hit. W ciągu zaledwie tygodnia pierwszy odcinek odtworzono prawie 820 tys. razy, a łącznie z trailerem liczba odtworzeń przekroczyła milion. Dotąd hitowe programy Vivy generowały około 20 tys. streamów w ciągu miesiąca - mówi Marta Hopfer, PR manager kanału Viva Polska.
Produkcja to tzw. "suggested reality", łączy serial fabularny i reality-show. Opowiada o grupie młodych i bardzo bogatych ludzi, którzy walczą o odnalezienie miłości i szczęścia w życiu.
W obsadzie znaleźli się m.in. Gabriel Piotrowski, czyli Piotr Treblicki z "Tancerzy" czy Marcela Leszczak, finalistka programu "Top model".
Choć do tej pory wyemitowano dopiero dwa odcinki, serial został już skrytykowany przez znawców telewizji, blogerów, a także... samych widzów.
- Cieszy nas, że produkcja budzi gorące emocje, nie planowaliśmy robić "letniego" programu. Naszą ambicją jest robienie telewizji, o której się mówi i to zadanie udało nam się wykonać z nawiązką - komentuje Hopfer. - Zamieszanie wokół serialu ewidentnie odbija się na oglądalności, a my uważnie obserwujemy przepływ widzów między naszą stroną a telewizją - dodaje.