Mary-Kate i Ashley Olsen zaprojektowały kolekcję dziecięcych ubrań bez podziału na płeć
Bliźniaczki Olsen dawniej bawiły swoimi występami na ekranach. Dziś zajmują się głównie prowadzeniem luksusowej marki odzieżowej The Row. Siostry-celebrytki niedawno zaprezentowały nową kolekcję dla dzieci, która jest ona neutralna płciowo. "Trzeba wspierać dzieci w rozwijaniu ich kreatywności. Powinny móc wybierać to, co chcą nosić, bez względu na wszystko" - wyjaśniła Ashley.
Mary-Kate i Ashley Olsen kontynuują rozwijanie swojej autorskiej marki odzieżowej The Row. Dawne aktorki dziecięce, a obecnie wzięte projektantki mody zaprezentowały właśnie nową, kapsułową kolekcję dla dzieci w wieku od dwóch do dziesięciu lat. Składa się ona m.in. z kaszmirowych swetrów, kardiganów i spodni oraz aksamitnych butów w kolorach fuksji, nasyconego błękitu, szarości i zgaszonego odcienia pomarańczowego. Ceny wahają się od 290 do 790 dolarów. O swoim nowym projekcie bliźniaczki Olsen opowiedziały w rozmowie z "W Magazine".
Tym, co wyróżnia kolekcję zaprojektowaną przez sławne siostry jest brak standardowego podziału na ubrania chłopięce i dziewczęce - jest ona bowiem neutralna płciowo. Wszystko po to, by nie ograniczać modowej wyobraźni najmłodszych.
Designerki zdradziły, że konsultowały się z potencjalnymi klientami.
Dochód ze sprzedaży trafi do organizacji charytatywnych niosących pomoc w dziedzinie edukacji i ochrony zdrowia najmłodszych.
O ekskluzywnej marce bliźniaczek Olsen zrobiło się ostatnio głośno za sprawą kreacji, którą zaprezentowała na czerwonym dywanie ich młodsza siostra, Elizabeth. Gwiazda serialu "WandaVision" na ceremonii wręczenia nagród Emmy pokazała się w eleganckiej białej sukni z szerokimi rękawami i głębokim dekoltem.
Jak zaznaczyła, jej kreacja była doskonałym odzwierciedleniem estetyki marki The Row, w której DNA jest "prostota, elegancja i klasyczne piękno". (PAP Life)
iwo/ moc/