"Moda na sukces" straciła połowę widzów!

Od czasu zmiany godziny emisji serial stracił ponad 500 tys. widzów! Sprawdź szczegóły!



Jesienią ubiegłego roku "Moda na sukces" nadawana była od poniedziałku do piątku o 14.25. Średnia widownia serialu w okresie od 2 września do 19 grudnia 2013 wyniosła 509 tys. osób (dane Nielsen Audience Measurement).

To ponad połowę widzów mniej niż rok wcześniej, kiedy "Modę..." emitowano o późniejszej porze - donosi portal Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku telenowela straciła dokładnie 51,3 proc. widzów, czyli 540 tys. oglądających. Wówczas "Modę na sukces" śledziło 1,05 mln widzów. Należy jednak zaznaczyć, że serial był wtedy emitowany w dni powszednie o 16.30, czyli blisko dwie godziny później niż obecnie.

Reklama

Pomimo dużo słabszego wyniku TVP1 w paśmie emisji "Mody na sukces" zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest telewizja Polsat z "Pierwszą miłością" i "Trudnymi sprawami", na trzeciej pozycji plasuje się TVN ("W11 - Wydział Śledczy" i "Wawa non stop), a na czwartej - TVP2 ("Postaw na milion", filmy dokumentalne i programy rozrywkowe).

Od początku stycznia 2014 roku TVP1 zdecydowała się na zmianę dni emisji "Mody na sukces" - od wtorku do piątku, a nie od poniedziałku do czwartku jak w ramówce jesiennej. Bez zmian pozostaje godzina emisji.

"Moda na sukces" realizowana jest już 27 rok, natomiast Telewizja Polska pokazuje ją od 1994 roku. Serial opowiada o zawiłych losach rodziny Forresterów - właścicieli domku mody z Los Angeles oraz ich krewnych i znajomych. Do tej pory Jedynka pokazała ponad 5600 epizodów. Obecnie oglądać możemy odcinki nakręcone w 2010 roku.


swiatseriali.pl
Dowiedz się więcej na temat: Moda na sukces
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy