"Obrobić VIP-a"!

Nieudolni przestępcy, zdziwaczałe gwiazdy i polowanie na miliony. Nowy Jork jest pełen nieudaczników w serialu "Obrobić VIP-a", łączącym kryminał z komedią.

Praca dozorcy jest stresująca. A w Nowym Jorku, gdzie na ulicach widuje się gwiazdy i milionerów, frustruje podwójnie. Im się udało! A dlaczego mnie nie?

Reklama

Bohater serialu Eugene Gurkin (Donald Logue) od lat marzy o porzuceniu pracy i otworzeniu własnego baru. Niestety, kilka dolarów, które czasem udaje mu się odłożyć, to nie jest kapitał zakładowy.

Przeżywa olśnienie, oglądając program "E! News" o sławnych i bogatych mieszkańcach Nowego Jorku. Przecież rezydencje gwiazd pełne są dóbr, których zniknięcia właściciele nawet nie zauważą. Po co im tyle? Niech się podzielą z potrzebującymi.

Gurkin wpada na pomysł zwerbowania grupy, z którą będzie okradał luksusowe apartamenty. Ma dla nich znakomitą nazwę. Będą "Rycerzami dobrobytu".

Kłopoty zaczynają się jednak już na samym początku. Trafia na samych nieudaczników o wybujałych ambicjach. Takich samych jak on. To ludzie, którzy mają talent do komplikowania najprostszych sytuacji.

Udaje się ustalić, że pierwszym celem wyprawy będzie apartament Micka Jaggera. Jeden z członków gangu zatrudnia się w firmie ochroniarskiej. Teraz musi się postarać o skierowanie do ekipy zajmującej się mieszkaniem gwiazdy rocka. Ponieważ jeden z pracujących w niej agentów jest gejem, Eugene próbuje go uwieść.

Oczywiście, kolejne plany kończą się jednakowo: fiaskiem. Nie zabraknie też emocji, kiedy "rycerze" trafią na prawdziwych gangsterów.

Esperanzę, jedyną kobietę w gangu, odszuka Enrico. To kolumbijski baron narkotykowy i jej dawny narzeczony, przed którym uciekła do Nowego Jorku. Członkowie gangu będą musieli zmierzyć się z bezwzględnymi przestępcami.

W serialu zobaczymy też świat nowojorskich gwiazd. Są zadłużone i zdziwaczałe. Rozpuszczają plotki o skarbach w sejfach, które tak naprawdę są puste. To godni partnerzy "rycerzy".

Pierwszy odcinek serialu "Obrobić VIP-a" już w poniedziałek, 5 lipca, o 0:45 w TVP2.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje